martine68 Skrevet 5. juli 2006 #1 Del Skrevet 5. juli 2006 Denne gangen 2 dager før den vanligvis kommer. (syklus på 26 dager denne pp)Det kan vell bety at hvis jeg i hele tatt hadde el denne pp så måtte det ha skjedd tidligere enn normalt. Nå har jeg altså lært at jeg ikke har kontroll på noen ting lenger. Tanta var igunnen ventet, så jeg er ikke videre lei meg idag. Synes bare det er flott at hun melder sin ankomst tidlig og ikke en uke for seint slik mange av dere har opplevd. Har ikke en gang rukket å svi av en test heller...penger spart. Nå forsvinner den hersens tanta til jeg reiser på ferie og det er jeg glad for. Rusler over i 10. pp jeg nå. Tror vi kommer til å ta en god prat i løpet av ferien som dreier ser om "skal vi virkelig fortsette med dette prosjektet?" Ha en fin sommerdag alle sammen! klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555958-tante-f-kom-p%C3%A5-bes%C3%B8k-nok-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Uf, det var leit martine. Selvom du kanskje hadde ventet det, så har man vel altid et ørlite håp om at det skal lykkes likevel. Og når den så kommer, så blir det ofte tid til ettertanke, som du skriver. Man vurdere om man virkelig orker å fortsette med dette prosjektet og utsette seg selv for disse fæle opp- og nedture hver måned. Det sliten på kropp og sjel, og for deg som nå går inn i 10 pp tenker jeg det blir mer og mer vanskelig å sette seg opp til en ny pp. Uansett, så håper jeg dere greier å slappe av og nyte ferien fult ut. Lykke til :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555958-tante-f-kom-p%C3%A5-bes%C3%B8k-nok-en-gang/#findComment-5556150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Hersens tante!! Du er komt en pp lenger enn meg du da.. Har tenkt noen ganger jeg også, på om vi orker å holde på så mye lenger med dette prosjektet.. Det tærer på, men når vi kommer til ny el, så er motivasjonen på en eller annen måte komt tilbake igjen. Jeg skal til gynekolog på dag 7 i neste pp, for jeg må bare finne ut om det er noen vits i å holde på slik lenger, og om det i tilfelle er noe vi kan gjøre for å få "hjelp" til dette. Har du vært til noen utredning? Det er kanskje ikke så lenge siden du fikk barn du..? Siden du tror du ikke hadde el denne gangen, så er det jo godt å begynne på en ny i det minste.. Selv om el kanskje var tidligere enn du trodde, som du skriver. Ønsker deg i alle fall masse lykke til i din 10 pp!!! DA skal det skje! ;o) Stor trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555958-tante-f-kom-p%C3%A5-bes%C3%B8k-nok-en-gang/#findComment-5556251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Prompadour Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei martine68, Fy søren, jeg føler veldig med deg!!! Samme skjedde hos meg i dag morges, og det er ufattelig nedtur, særlig fordi mine "innbilte graviditeter" (som jo bare varer ca. to uker) medfører en mengde symptomer som gjør at jeg blir håpefull som fy. Men - vi er tross alt heldige som ikke går over tiden med negative tester som så mange andre her. Og - med kortere sykluser får du i det minste flere forsøk over tid! Vet ikke helt hvilken pp jeg er i, men vi har nå forsøkt til og fra etter som vi har hatt mulighet i snart to år nå - med en SA. Allikevel kan vi jo ikke gi opp, eller hur? Og ferie uten tante er jo genialt! Da har dere mer tid til hverandre og til kanskje rett og slett å nyte sexen hvor som helst når som helst uten å telle dager og timer og ta tempen og hva vet jeg? DET HAR I ALLE FALL JEG PLANER OM!!! Ikke en busk skal være trygg ;-) Lykke til - og stå på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555958-tante-f-kom-p%C3%A5-bes%C3%B8k-nok-en-gang/#findComment-5557575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå