Gå til innhold

Dere med termin feb./mars...


Trummelums

Anbefalte innlegg

Har dere symptomer eller bare føles kjempe oppblåst?? Jeg er super trøtt hele tiden,litt opplåst ellers ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare kjempe oppblåst, ser ut som jeg er 4 mnd på vei, he he. Buksene passer ikke i livet lenger. Ellers har jeg ikke noen andre symptomer foreløpig. Håper jeg slipper kvalmen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst, litt trøtt, og til tider litt svimmel. Ellers ingenting, ikke engang ømme bryster, som var det eneste symptomet forrige gang.

Greit å ikke være kvalm, men selvfølgelig litt engtelig også. Kjenner flere som det har gått galt for, og har ennå 4-5 uker til jeg skal puste letta ut, og nyte det faktum at jeg ikke er kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja symptomene er kommet kan en si. er veldig trøtt, stort sett hele tiden, litt småkvalmen hele dagen (utrolig tungvint!!) og om morgenen er brystene helt utrooooolig ømme, blir litt bedre etter hvert, men alltid ømme og de har blitt en god del større..hvorfor d? og magen er oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8 uker i dag, termin 16. feb., og kan vel si å ha en del symptomer ja... Har nettopp ligget på sofaen og prøvd å "hvile" bort kvalmen. Har tatt meg en pepsi max nå. Prøver å ikke ha i meg koffein, men nå måtte jeg bare.

I tillegg er jeg mye trøtt. Og jeg fryser en del; flere som gjør det?

 

Ellers har jeg måttet kjøpe meg 2 nye bher, og har allerede gått fra B-cup til C-cup. Og veldig ømme pupper og såre brystvorter.

 

En annen ting er at det skal så lite til før jeg føler meg mett. Kan jo ha noe med kvalmen å gjøre, men føler meg også fort tung og oppblåst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+4, men er kvalm, trøtt, ømme pupper. Men føler meg likevel i ok form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm,oppblåst,trøtt og utrolig ømme bryster... Føler at jeg har alle symptomer som går an. Håper virkelig dette ikke vare så alt for lenge! Er i dag 7+3 og har hatt det slik i over 2 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det er symtpomer "all the way" her..

Trøtt, uopplagt, kvalm, ømme bryster og stikninger i underlivet.

For å ikke snakke om ustabilt humør!...

Ble vippet av pinnen på jobb idag pga en liten misforståelse med en kunde igår. Skikkelig sliten, fikk lov av sjefen til å gå halv dag idag, hehe.. huff.. håpløst...

jeg er 5+1 idag. Imorgen er det time for UL også forresten, sjekke at det ligger på riktig plass denne gangen.. spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme bryster, oppblåst skulle nesten tro jeg snart skulle føde, føler at alle kan se at jeg er gravid.... Kjenner også til morgen kvalmen og den snier seg gjerne innom en tur ved 17 tiden også.... I dag har jeg ikke kjent noen ting.... Har termin rundt mnd skifte. Gleder meg, etter 20 mnd satt den endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+5 nå og har en del symptomer ja. er stort sett kvalm fra og til hele dagen. puppene mine er ømme og har vokst en bh størrelse alt.

er oppblåst i magen og buksene har blitt for trange i livet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

 

Jeg er bare 4 + 2 i dag, og er en del trøtt ja. Eller har jeg ikke så mange symptomer. Håper jeg slipper å bli kvalm denne gangen for det ble jeg sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+2 i dag. Jeg har bare bittelitt oppblåst mage. Og littegranne trøtt. Ellers ingenting. Jeg har det finfint!!!!! Håper dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er ikke kommet så langt 3 + 5, men har ovversakende mye sympomer. Ømme bryster, vondt i korsryggen, hode pine, trøtt, oppblåst og stinn i magen, ømt tannkjøtt... Og humørsvigninger til de grader! Får overveldende tristebølger over meg... Skjønner ikke noe, men så kanskje jeg har mye hormoner, fikk positiv test 5 dager før ikm.....

Men nyter det!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 i dag... veldig oppblåst... stor mage allerede.. godt det er sommeren og varmt så jeg kan gå i skjørt...hihi.. Kvalm hver dag mellom 15 og 18.. spesielt tidspunkt... men det skjer hver dag...:) svimmel, litt vondt i magen( øm ) og ømme pupper på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 6.uke nå. Litt røtt, men ellers i fin form. Nesten så lite symptomer at jeg blir bekymret, men, men time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 3+6 dager i dag og fant ut at jeg var gravid i går.. Jeg er heller ikke så langt på vei, men merket sist uke at jeg var trøtt å sliten, å på søndag fikk jeg såre brystvorter, å det hadde jeg sist også, da reagerte sambo, å i går fikke jeg 2 sterke å klare clarblue tester:) Eller så er det bare å håpe at formen holder seg nogenlunde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+5 i dag om jeg ikke husker feil. Jeg har vært endel kvalm, hatt vondt i hodet, det var og en stund jeg var ekstremt svimmel. Trøttheten kommer og går, noen dager er jeg ekstremt trøtt, andre dager er jeg veldig opplagt. Jeg har og endel murringer i magen. Også har jeg mye luft. Føler meg skikkelig oppblåst. Jeg har ikke kontaktet noen lege ennå, eller jordmor, når er det lurt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til lege i uke 12 og jordmor kontakter jeg etter det,tror det er uke 15 man går der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...