Gå til innhold

September: På gråten av H&M!!!


paula28

Anbefalte innlegg

Må bare slippe ut litt hormoner.. Jeg var innom Lindex og Hennes & Mauritz i går, i håp om å finne noen lette småplagg for å holde ut i sommervarmen. Prøvde en shorts og en capribukse (fra mamma-avdelinga), og jeg så ut som en klovn!! Magen hang over kanten, jeg minte mest om en gammel mann med øl-pondus! Buksa var forresten uten mageklaff, den var meningen å ha under magen.. Ikke fint! Egentlig er dette et filleproblem, men vi gravide har jo også lyst å kle oss fint?? Håper på en revolusjon innen mammaklær i norske butikker!!!

Svett og sliten tusla jeg ut av H&M uten noen nye klær, og kjente gråten bygge seg opp i halsen. Må le av det nå :-)

Hva har dere på dere i sommervarmen da? Noen butikktips eller annet? Bryr meg ikke om å bestille på nettet hvis det er lang leveransetid, for jeg skal jo føde om bare to mnd....

...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant faktisk noen klær på Indiska (om du bor i Oslo)

Som ikke er mammaklær. Synes de mammaklærne med strikk blir for varme nå om dagen. Prøv også Only og Vero Moda. Man kan finne en del i lin osv som passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet noen kjoler som ikke er mamma klær. og noen topper , bare kjøpt litt større størrelse en vanlig.

Lykke til neste gang du er på shopping, hvis du orker det engang til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skjønner deg veldig godt. Jeg bestilte et skjørt fra H&M på nett som ikke var mammaskjørt, men siden det var strikk i livet så tenkte jeg at det skulle gå fint. Gikk opp en str enn det jeg bruker til vanlig. Det er kjempe behagelig, så bestilte et til i en annen farge:)

 

Topper har jeg bare gått opp en eller to str kommer litt ann på hvordan de er i str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Fant heller ingenting på H&M av skjørt/bukser som så ok ut, men dem hadde en go del topper som ikke ser så ille ut bare du gidder lete inni mellom alt annet:)

Be Young/vero moda/lene-v osv.. har også en del skjørt me strikk som også ska gå helt fint hvis man kjøper det i større størrelse enn du bruker fra før av:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja også har Ellos/Spar Kjøp en go del hvis du er intr. i å bestille:) Skjørtene å toppene der er ihvertfall veldig behagelig å bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:-)

 

Du skal få masse sympati av meg - vet akkurat hva du snakker om. Når det kommer til klær gleder jeg meg veldig til å ta en tur i buen når magen er borte. Begynner å bli i vanskeligste laget å finne noe som ser noenlunde normalt ut.....

Jeg har gode erfaringer med BikBok faktisk. Jeg er str.M(nå ca L) til vanlig og har funnet endel gode topper og singleter,kjoler og skjørt med god stretch i. De har god kvalitet på klærne, og mange av de jeg kjøpte i forrige svangerskap har jeg brukt helt til nå(også mellom svangerskapene!)

Lykke til - Unner deg å se feiende flott ut!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et FANTASTISK skjørt på Cubus som er kort, jeans - veldig moteriktig med sånn bred strikk øverst, så ypperlig for oss gravide !!! Kostet 299, men fikk det på sånn "salgsdager" til 199 !!!! Virkelig fint ! Går til rett over knæra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M er et mareritt - jeg prøver 10 plagg hver gang jeg er innom, og ser ok ut i maks 2. Men sånn er det med gravidklær altså, jeg har vært i mange butikker, og det er ikke lett å finne "sin stil" med et såpass magert utvalg.

 

Bor du i Oslo? Har du prøvd mammabutikken i Kirkeveien? Litt opp fra Majorstua-krysset på høyre side. Mye fjas og dyrere enn h&m, men noen fine bukser og kanskje skjørt også (jeg har en linbukse med bred strikk øverst som jeg er veldig fornøyd med). Pluss at de selger Boob-klær, de kan man bruke som gravid også og er god investering nå som det ikke er lenge til fødselen uansett.

 

"Den kule mage" på Grünerløkka har jeg ikke vært innom denne gangen, men de pleier jo å ha fine ting (om enn dyrt).

 

Det fine med butikkene som ikke er kjeder, er at man kan få litt mer hjelp til å finne ting. De som jobber der, vet veldig godt hva de har å velge mellom og hva som pleier å se fint ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp noen lette skjørt med en litt bred strikk (ikke mammaklær), øverst, sånn at den sitter godt under magen, er masse av lette sommerskjørt over alt nå. Er vanligvis ikke så glad i å gå med skjørt selv, men fy så svalt og deilig det er nå.

 

Veronica, termin 17.9

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...