Gjest Skrevet 5. juli 2006 #1 Skrevet 5. juli 2006 Blir litt bekymret jo... Plutselig har det blitt mindre spark, og de sparka som kommer er mye svakere. Noen flere som har opplevd dette?
tassi2venterjente12oktober Skrevet 5. juli 2006 #2 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg har i noen dager kjent mindre og svakere spark. Kjenner generellt lite på dagtid. Helst om morgenen og kvelden. Er 26+1. Vet ikke når man skal kjenne hele tiden..Men kjenner iallefall hver dag, og da tror jeg det er normalt..
AMINE Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Når du er over uke 20 tror jeg at du skal begynne å kjenne liv daglig. Men ikke hele tiden. En gang om dag holder. Til meg kan junior sparke villt en dag, for så å være veldig rolig et par dager. Normalt å bli litt engstelig da. Men det er helt vanlig..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Jepp, var svært bekymret i forrige uke, Så ttok det seg opp igjen, men nå har det dabbet av litt igjen... og fremt il nå idag jeg jeg såvidt kjent noen vage dult.. Antar knøttet sover mye nå, og ligger slik at jeg kjenner det mindre
2 Hærligheter! Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Jeg kjenner også svakere spark,eller kansje mindre..men føler at sparkene er blitt svakere,bare små dult.Før visstes det utenpå magen,skikkelige spark:) Men med engang jeg legger meg på rygg,kjenner jeg sparkene mye bedre.Kansje han har "flyttet" seg lenger inn mot ryggen?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 hos meg går det veldig opp å ned. den ene dagen kan han plutselig sparke kjmpehardt, også nesten dag kjenner jeg knapt noen små bobler der inne....men kjenner et eller anet hver dag..
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 er bist vanlig... barnet har enda stor plass og kan snu seg og sparke innover ikroppen.... jeg har det sånn selv, kan ha noen dager hvor jeg kjenner masse.. nesten hele dagen noen ganger også plutselig kan det gå et par dager uten noen ting, nesten da hvertfall.. et par spark bare.. men det er fordi den er så liten enda... jeg er i uke 21.... me hvis du plutselig ikke kjenner noe på MANGE dager da knakskje du burde gå til legen.. men helt sikker ikke noe farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå