Gå til innhold

Hvor lenge etter p-pilleslutt ble dere gravide?


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Det tok 1 år og 2 mnd før vi ble gravide etter pilleslutt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått på p-piller i 5 år, og ble gravid ved første eggeløsning etter at jeg sluttet med pillene. (til stor overraskelse, og glede selvfølgelig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brukt p-piller i ca. 11 måneder siden forrige fødsel. Sluttet på pillen og ble gravid den første eller andre uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har gått på pillen i ni år.. og ble gravid på flekken da jeg sluttet!!! hadde ikke forventet det kan man si.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang hadde jeg gått på pillen i 3 år og ble gravid etter 3 mrd. Etter det gikk jeg på pillen 2 år og ble gravid 2 mrd etter pillesluttt - mistet dessverre i uke 13, men prøver nå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen hadde jeg gått på piller i 10 år, og ble gravid før jeg rakk å få mensen etter pilleslutt. Det gikk like fort denne gangen, hadde da brukt piller i nesten et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 år tok det til meg denne gangen!!!

Men sist ble jeg gravid m tvillinger mens jeg gikk på pilla....heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-piller i oktober 2004, og ble gravid nå i mai. Så det tok sin tid, men endelig var det vår tur :o)

Husker ikke helt hvor lenge jeg hadde brukt p-piller, men vi snakker lengre enn 7 år i hvertfall...

 

Grunnen til at det tok så lang tid for oss, var hovedsaklig sambos noe dårlige sædkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde gått på pilla i 10 år og hadde bare mensen en gang før jeg ble gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble gravid på første eggløsning etter pilleslutt med nr 1, hadde brukt pilla i 5 år... Brukte bare kondom etter fødsel og ble gravid første eggløsning etter kondomslutt med nr 2...

 

Tror jeg er litt fruktbar kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet i midten av januar og er nå gravid. Så det tok 5 måneder for meg. Ble gravid etter 2 mnd først, men da mistet jeg veldig tildlig (bare noen dager etter positiv test,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ca. 6 måneder for meg, men jeg er 36 år og alderen kunne hatt mer betydning på tiden det tok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det noen rolle?? Dette er veldig individuelt.... Hjelper deg nok ikke noe særlig å høre på disse KJEMPE fruktbare damene som strømmer til når slike spm. dukker opp for å skryte. Hadde selv ikke noe problem med å bli gravid, men synes synd i de som sliter\har slitt så gidder ikke legge ut om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på p-pillen i 10 år sluttet i okt 2004 ble gravid nå i mai ( etter 20 mnd) Ble lapraskopert i april, som viste at jeg hadde endometriose som de brente bort. Jeg hadde ingen symptomer, så det kom litt som et sjokk. Men nå er jeg blitt gravid så bra er det!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...