Gå til innhold

Hvor lenge etter p-pilleslutt ble dere gravide?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke så mange gravide her inne på bli gravid forumet... men det er jo vanlig at man må vente noen mnd før det blir klaff.... det er ikke så mange her inne som blir gravide på 1 eller 2 prøve forsøket..

lykke til..

Hvor lenge har du prøvd? jeg har selv 10 pp bak meg uten hell, og har ikm nå i disse dager å er veldig spendt...

men prøv å ikke stresse for mye med det, lett å si men dette må bsre gå sin gang.... håper du får en fin sommer og får slappet av å fokusert på noe annet, så sitter spiren når du minst aner det...

god sommer

Mener jeg hadde gått på den ca 4 år...eller mindre...fikk aldri en ordentlig mensen etter det....trodde at det var kluss med syklusen (hører jo masse om det), men der tok jeg feil....tisset på en test når jeg var 6-7 uker på vei....og den var 100 % positiv :o)

Jeg ble gravid 1,5 mnd etter pilleslutt, da hadde jeg gått på piller i ca.4 år. Denne gangen er det et halvt år siden pilleslutt, men har ikke skjedd noe enda. Men det er nok fordi jeg har lange sykluser på opptil 60-70 dager + +

og denne gangen har jeg ikke prøvd skikkelig å finne EL før nå de siste ukene.

Annonse

Hei Trollemor! Neiiida,har ikke prøvd mer enn 4 pp,har også barn fra før så det er ikke synd på meg.Men er 33 år så syns tiden tikker litt også,men men.Spennende å være her inne da.10 pp,ja skjønner at du også er utålmodig da.Hvor gammel er du da,har du barn fra før(nysgjerrig jeg sjø) Du får ha lykke til du og.

Med førstemann ble jeg gravid etter 2mnd. Vi prøvde heller ikke de første to mnd. Ble gravid på første forsøk etter det. Hadde da brukt p-piller i ca 6 år (mest for å holde systemet mitt igang siden jeg hadde en veldig slank periode hvor mensen forsvant i 2 år. Det var mulighet for at jeg hadde blitt steril, så jeg ble veldig glad da jeg ble gravid!)

Hei igjen En liiiiten til....

Jeg er like gammel som deg, eller jeg blir 33 i høst, også har vi ei keiserinne på 3,5 år, så det er ikke synt på oss heller, men hun var ikke planlagt og kom så fint av seg selv, så da blir man jo litt utolmodig når ting ikke skjer... vi prøvde 4 pp i fjor, men så var det plutselig så mange rundt oss som ble gravide og da tok vi en pause, men så begynte vi pån igjen.... men ingen klaff enda, men nå har jeg ikm på sønddag og er spendt på om det blir noe kryss denne helgen... føler mye er anneledes nå.. krysser fingrene å håper i det lengste....

Ja det er bra å være her inne, liker godt samholdet vi har, og at en har noen å spørre, dele sorg og gleder med....

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...