Gå til innhold

Positiv test uten symtomer!!!??


lilleappelsin

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann har prøvd lenge nå å bli gravid, men har ikke lykkes.

Jeg har hatt regelmessige sykluser og veldig mye PMS symtomer som jeg hver mnd har håpet på skal være graviditet: Kjempeømme pupper, kvalm, mensmurringer osv i flere dager før forventet mens.

Denne mnd har jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, bare litt kvalm og kanskje litt mer mensmurringer enn vanlig. Jeg har vært så opphengt i at puppene mine ikke er ømme i det hele tatt- de pleier å vokse masse ved PMS. Men så kom ikke mensen som den pleier, og da tenkte jeg at nå....begynner jeg å tørke inn. Gråt en liten skvett, kommer aldri til å få barn jeg stakkars meg!!! Tok den testen jeg hadde liggende bare for å bruke den opp og da var den til min store overraskelse positiv- Jeg er GRAVID!!!! JIPPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Graulerer!! Er testen positiv så er du gravid. Ikke sikkert du får så mange symptomer, eller de kan komme etterhvert.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke noen merkbare symptomer da jeg testet, og har hatt et tilnærmet symptomfritt svangerskap til nå (11+4 idag). Dette har ført til masse bekymringer, siden man hører så mye om denne kvalmen og det ene og det andre, men egentlig er det jo bare deilig å ikke merke så mye?! Kos deg med svangerskapet, og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. null symtomer her og.. de andre får bare være så sjalu, utrolig deilig å ikke føle seg kjempegravid.. :) slipper at alle får vite det med gang

 

men ja.. lykke til med baby i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...