Gå til innhold

Positiv test uten symtomer!!!??

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann har prøvd lenge nå å bli gravid, men har ikke lykkes.

Jeg har hatt regelmessige sykluser og veldig mye PMS symtomer som jeg hver mnd har håpet på skal være graviditet: Kjempeømme pupper, kvalm, mensmurringer osv i flere dager før forventet mens.

Denne mnd har jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, bare litt kvalm og kanskje litt mer mensmurringer enn vanlig. Jeg har vært så opphengt i at puppene mine ikke er ømme i det hele tatt- de pleier å vokse masse ved PMS. Men så kom ikke mensen som den pleier, og da tenkte jeg at nå....begynner jeg å tørke inn. Gråt en liten skvett, kommer aldri til å få barn jeg stakkars meg!!! Tok den testen jeg hadde liggende bare for å bruke den opp og da var den til min store overraskelse positiv- Jeg er GRAVID!!!! JIPPI

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555500-positiv-test-uten-symtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde heller ikke noen merkbare symptomer da jeg testet, og har hatt et tilnærmet symptomfritt svangerskap til nå (11+4 idag). Dette har ført til masse bekymringer, siden man hører så mye om denne kvalmen og det ene og det andre, men egentlig er det jo bare deilig å ikke merke så mye?! Kos deg med svangerskapet, og lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...