Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang UL?


LizzyG

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å ta en tidlig UL bare for å se at det er et hjerte som slår og at alt ser bra ut. Men hvor tidlig kan bare gjøre dette, og hvor? Hørt at det går ann i Tønsberg, men vet ikke om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo hallo!!

På Nøtterøy ultralydinstitutt kan du bestille time. Har hørt kjempe mye possitivt, og han Geir som driver det er kjempe flink. Vet ikke hva det koster osv. Men det er jo bare å ta en telefon dit så får du nok svar. Telefon 33 40 75 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er særskilte årsaker som gjør at du kan få rekvisisjon fra tidlig UL fra fastlegen, må du bestille UL hos privatpraktiserende. Dette koster ca 600-800kr av hengig av hvor i landet du befinner deg. Det kan være opptil 3 uker ventetid på de mest opptatte stedene. Fra og med uke 6-7 tror jeg en kan se hjertet slå. Ei vneninne var i uke 9-10, og hun så både hjerte, hode, kropp og et lite mumitroll der inne som satte seg på rumpa og bevegde både armer og bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Skal ringe litt rundt å høre på de forskjellige stedene. Noen som vet om det er innvendig eller utvendig UL så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte medi 3 i går og fikk komme inn i går. kostet 595-, kr. Men han så ingenting pga jeg var så kort på vei (6 uker, muligens mindre), så jeg får en gratis UL om 1 mnd-jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...