Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere jenter som snart skal føde...

Synes dere tiden fra uke 25 til nå har gått fort? Jeg er snart 26 uker...men begynner og bli nokså utolmodig......:) Gleder meg sån....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det har gått kjempe fort! Kan ikke fatte at hun snart er ute! Men jeg var ikke utolmodig så tidlig, gledet med selvølgelig, men var ikke klar enda...

Skrevet

Det er egentlig først nå de par siste ukene at jeg har begynt å bli utålmodig... Synes det er utrolig herlig å være gravid, men så har jeg også hatt et flott svangerskap. Tida framover kommer nok til å gå fort for deg, nå kan du jo begynne å ordne i stand til babyen kommer - og da har du nok å gjøre! :-)

Skrevet

ja, synes det har gått fort helt frem til nå.. denne halvannen måneden igjen til termin derimot føles veldig lang...

Skrevet

Å ja! tiden har bre rast avgårde! så rart å tenke på , føles som i går at jeg var halvveis...og nå plutselig kan det skje nårsomhelst!

Skrevet

tida har gått ganske fort spesielt som de andre sier med ett snilt svangerskap. Har ikke følt meg som en hvalross føre nå de siste to ukene, men så har det vært varmt her i Oslo området og da. 7 dager igjen og jeg kan godt vente de dagene pluss litt til, har ting å gjøre ;)

Skrevet

Jeg har 4 uker igjen til termin, men jeg synes de siste 8 månedene har gått så altfor fort!! Har 2 dager igjen å jobbe før jeg går i permisjon, og kan nesten ikke vente.. er så mye jeg fortsatt skulle gjort.. heldigvis kommer samboeren min hjem neste uke, da har han vært vekke i 4 uker... (han er sjømann)

Er mest spent på å se hvordan barnet ser ut :-)

Skrevet

Har 12 dager til termin og tiden har fløyet avsted hele tiden!! :o)

Jeg begynner imidlertid å bli litt utålmodig nå, men så er det heller ikke lenge igjen :o)

Nyt tiden, for ja- den går fort :o)

Skrevet

ja den går fort når du setter deg ned å tenker på alt du skulle gjort i huset til den lille kommer.bake brød osv.kjekt med litt kake i frysern også,men så mangler man tiltakslyst.....å det er da tiden går sakte...

har bare 20 dager til termin så jeg må vel begynne en plass..

Skrevet

jaa!!så absolutt!!! synes ikke d er så lenge siden jeg var 25 uker på vei,men nå er d bare 10 dager igjen...utrolig!:D men nå går tida kjempertreigt da...=/ d er jo typisk...menmen..trøster meg med at d er bedre med 10 dager enn 10 uker...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...