Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Saken er den at jeg testet svakt posetivt på mandagsmorgen med cb ( men litt usikker på om det kom etter 10 min, kunne se noe før også men den ble gjerne litt sterkere etter hvert ). Testet negativt i dag med billig strips. Nå har jeg en test igjen ( cb ) og vill gjerne slippe å kjøpe enda flere, de er jo så dyre. Men nå har jeg så lyst å vente tre timer uten mat og drikke også ta denne cb for å se at hvertfall den svake streken fortsatt er der. Hvis den er det kan jeg stole på at jeg er gravid da? eller bør man helst ha en litt sterkere, den var ganske svak altså.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5555419-hva-ville-dere-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde prøvd å vente til i morgen tidlig, da har hcg- nivået steget enda litt til hvis du er gravid og det vil kanskje slå ut sterkere på testen. Så blir det mer sikkert.. Men det er kjempevanskelig å vente, jeg vet det... Hvis du uansett velger å teste senere idag så er det best med cb- test ihvertfall, ifølge erfaringene til jentene her inne i forhold til tester. Lykke til da, og gi oss oppdatering etterhvert:)

Nei huff vet ikke om jeg klarer å vente, er jo veldig sulten nå da heh lyst på frokost og vann. Men jeg tror jeg venter og tar en ny. For hvis det ikke kommer opp noen svak strek så er jeg ikke gravid for hcg kan jo ikke bli enda svakere enn mandags morgenurin. Og hvis det kommer opp en svak ja da regner jeg med at jeg er det.

Cb-testene skal jo være 99 % sikre, og ihvertfall nå 2 dager etter IKM, så du kan vel trygt teste etterpå kanskje.. Men hvorfor kan du ikke spise litt mat? Vet at man ikke skal drikke store mengder væske før en test, men et glass vann/juice/melk og litt mat kan du vel ta? Eller?...

Lykke til, kom tilbake med resultatet! Krysser fingra:)

Annonse

Vent noen dager :o) Som om det skulle være lett...hehe...er redd du kommer til å gå på en smell om du tester allerede så fort igjen....får man en negativ test anbefaler de at man tar en ny etter 3-5 dager ;o) Lykke til i alle fall! Skal krysse alt jeg har for at det sitter en spire hos deg! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jeg tenkte siden du testet neg med billige stripser :o) Hvis du er sikker på at den CB du tok mandag var svakt positiv så ta en test til da vel... ;o) Hvis den blir positiv nå også så er du garantert gravid, bare husk at det må være farge på streken og ikke sånn grå strek! Lykke til igjen! Spent på hva resultatet ditt blir! Du får gi oss beskjed med en gang du tester da :o)

Annonse

Takk for det emblamamma!

Tror ikke det er noe feil da. Det eneste er at dumme meg hadde tatt den ut av embalasjen på mandagen fordi jeg tente jeg skulle ta den, men ombestemte meg og pakket den inn igjen og ventet til i dag. Nå når jeg tok den ut var det allerede en blå vannrett strek der før jeg hadde tatt den i urinen, men det er det vel gjerne ofte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...