Gå til innhold

April: hvor mange barn vil dere ha?

summer85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Har bare Nora, men har lyst på en til ihvertfall! Kanskje to til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en jente og har lyst på minst en til, helst to til. men gubben sier stopp ved to (tilsammen)... hmmmm ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har siri nå, men vill ha en til. det rekker både for meg og mannen. Men vi får se hva tiden viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antonio er foreløbig den eneste, men både jeg og mannen min vil ha 3 eller 4 barn. Men hvem vet, vi kan jo plutselig få 10!! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 3 barn,så nå holder det for meg.

Går bare og venter på at jeg skal bli bestemor i sept. Ååååå som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror jeg vil ha tre, og tror gubben vil ha fire... den som lever får se..hehe..men foreløbig er det oss og snuppa.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sa for mange år siden at eg skulle ha fire, men nå begynner eg å slå meg til ro med tre.

Men så er eg ung enda og kan få to etterpåklatter om ti år kanskje? Og da har eg jo fem... hmmm ja eg får se om 5-6 år hva det blir!

Men har nok med tre for øyeblikket! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha 2 og gubben vil ha 1. Så da blir det...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................2.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Marius nå, og ønsker oss en til. Jeg ønsker meg kanskje 2 til................... Men det er ikke samboern så enig i, men når jeg nevnte attpåklatt om en del år, da var han ikke helt negativ, så vi får se på det.

Men en til blir det iallefall, håper på neste år : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig har vi nok med turbotassen Herman, men vi ønsker oss en lillesøster eller lillebror om 3-4 år. Ikke før. Må skjemme "storebror" ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi Har egentlig "bestemt oss" for fire. Akkurat nå er jeg gravid, og mener at dette blir sistemann. Men det sa jeg sist jeg var gravid også, og jeg mener det ikke egentlig, det er bare hormonene som er litt voldsomme. (Jeg er ikke en slik en som syns at en graviditet er noe vakkert og magisk, der man svever på rosa skyer og det regner stjernestøv).

Så det blir nok fire hvis alt går som planlagt. Men kunne ikke tenke meg nr. tre før om kanskje tre år til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før sa jeg tre, nå har jeg evig nok med to! men mannen vil ha en sønn, og har fått lillemor til å begynne å mase om baby:-) Jeg prøver å påpeke at nummer tre også kan bli en jente, og fire er absolutt ikke aktuelt!! da drar han på det og sier at det går vel det også:-)

akkurat nå får jeg panikk ved tanken på å bli gravid. Gikk forbi fødeavdelingen forige uke og ble helt skjelven! Men det kan jo gå over en gang, og det kan skje ulykker...., Men jeg kommer ikke på et eneste fornuftig argument for å gå gjennom alt det der en gang til!(selv om det resulterte i de skjønneste barna Gud noengang har skapt!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil ha tre fire stykker, men det forandrer seg fra dag til dag.. Nå vil jeg ha tvillinger nestegang så jeg er ferdig med flokken med en gang... for noen måneder siden ville jeg ha en tilnå, men nå vil jeg ikke ha på tre fire år.....

Så jeg regner med det blir minst tre stykker, men når de kommer, det er ikke godt å si.... Lurer på å prøve en til om 2 1/2 - 3 år, slik at natalie er rundt 4 år..

Gubben vil forresten ikke ha fire, og IKKE tvillinger.. hehe.. men han SKAL ha en sønn, så vi får se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 er mer enn nok, men blir ikke stresset om det ikke klaffer med flere enn Maja heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...