lita frøken Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 kolles kan æ merk om æ har bekkenløsning? Har vært så klar/øm i korsryggen dæm siste dagan sjø, men ikke kjent nå prikking nedover fotan eller nå sånn...
mamma til fire små Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Helt i begynnelsen av svangerskapet du da eller? siden du skriver et lite frø Jeg merka bekkenløsningen tidlig i svangerskapet selv med at jeg fikk smerter i korsryggen, eller egentlig litt nedenfor korsryggen. Føltes ut som jeg ble fort sliten i korsryggen ja. Jobbet på en dementavdeling jeg da, så kjente det godt når jeg hadde gått mye på jobb. Dette gikk forøvrig over i ca 4 eller 5 mnd tror jeg det var. Senere har jeg fått veldig vondt i lysken på begge sider. Når jeg har anstrengt meg mye, kan jeg få vondt både i korsryggen, lysken og nedre mageregion. Ikke hatt noe smerter/prikking nedover beina. Dette tror jeg kanskje kan være symptomer på at en nerve kommer i klem..men mulig det kan være symptomer på bekkenøsning også?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå