Gå til innhold

August: Noen som bor på Grunerløkka her?


Winterlady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat Grünerløkka, men Tøyen er jo ikke så langt unna heller. Spørs jo hvor langt oppe/nede på Løkka du bor da. Når er terminen din? Lusket meg inn på augustsidene, jeg, selv om offisiell termin for meg er 28. juli. Førstegangsfødende går jo gjerne litt over tiden...selv om jeg håper jenta snart kommer ut, da.

Har du gått ut i perm? To halve dager igjen på jobb, jeg. PUH! Varmt og jæ....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, der var det noen i nærheten ja.. ;)!

Har egentlig termin 1.september, men var akkurat på 3D ultralyd og han mente slutten av august stemte bedre. Har akkurat gått ut i ferie/tidlig permisjon nå, og ligger mest rett ut og spiser is og vannmelon nå i denne varmen....puh :). Hadde vært moro å treffes og evt kunne trille litt sammen etter fødsel. Hvor gammel er du forresten? Er selv 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Blir 31 år ca en måned etter babys ankomst. Litt treg av meg, jeg da. Var ikke superplanlagt, men like greit at skjedde nå...Hadde planlagt et urbant og barnefritt liv i ca ett år til, men det blir jo kos da ;)

Hva med å møtes på tirsdag? kl.13? Nedre løkka et sted? Du kan jo bestemme hvor :)

Andre i nærheten må jo gjerne også slenge seg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smårulten og Månebarn!

 

Jeg bor på Sinsenterrassen, så er heller ikke så langt unna.. Men Grünerløkka blir jo bare større og større, så det spørs hvor du bor da?

Jeg er "bare" 24 jeg da, og siden jeg er først ute i vennegjengen så hadde det vært hyggelig med trillevenner :)

Hvordan er formen deres da? Min er bra, men begynner å bli slitsomt nå...har termin 21.august jeg da, men føler på meg at jeg blir gående og vagge til september. Er varmt å være høygravid i denne varmen, men i sted leste jeg et innlegg om ei som mistet babyen sin 2 dager før termin, og da bestemte jeg meg for aldri å klage mere... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja, å møtes tirsdag høres ut som en god ide :). Hva med uteserveringen på Sudøst nederst i Trondheimsveien 16.00? Blir du også med Sizza? Sinsenterrassen er jo ikke langt unna :).

Leste forresten også innlegget til hun som mistet...noe av det verste jeg har lest her inne. Hadde selv noen utslag på urinprøve fredag som gjorde at legen ville ha meg inn til ekstra kontroll fredag som kommer, men føler meg fin om enn mer sliten- så satser på at det ikke er noe farlig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvor Sudöst er. Har hørt det er bra der, og har en eks-kollega som jobber der også. Skal vi si 13:00 på tirsdag, da? Da er vi jo liksom hjemme i tide til å møte de respektive pappaene når de kommer fra jobb etc.

Sees :) Det blir koselig. Jeg får bare se etter flere gravide (for de er det jo så få av i Oslo for tiden...he he...).

Og å ha termin 21. august er jo en bra dato forresten - min bursdag ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp :)! Da ses vi imorgen kl.13.00 der. Regner med å ha på meg en hvit topp og sitte ute om det blir fint vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.....så du var 24 år, og det er jeg oxo:) jeg bor på bislett og venter mitt første barn i august!!!:) skal ha planlagt keisersnitt 16 august, så det begynner jammen å nærme seg nå altså:) jeg gleder meg masse........ jeg er først ute i min vennegjeng oxo, så noen trille kompiser hadde jeg ikke hatt noe imot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej hyggelig treff på Sydöst og vet dere? Gros vann gick inatt så jag er så spent har ikke klart o sove siden jag fick melding =)

 

 

Jag er 22 år og venter min gutt den 19 august, glädjer mig väldigt og er så spänd på når det ska ske....

 

Bislet o Majorstua där vi bor er ju ikke langt vi bor på Åsaveien hvis du vet hvor det er? Vore koselig o mötes!

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Längtar!

Takk for koselig cafetur på mandag :).

Utrolig spennende med Gro ja..! Du fikk sikkert bilde av nurket hennes i dag morges du også? Utrolig søt jente!

Helt underlig at den var inni magen hennes mandag, og ute i dag...

Har begynt å vaske babyklær og ordne kommoden her hjemmme i dag- fødselen virket plutselig ikke så langt unna lengre. Sånn føler kanskje du også det? Ellers så det jo ut som modningsakupunkturen virket bra, he he ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Jeg bor på storo, 23 år! Termin 20 august.

Si ifra hvis det blir noen flere treff, jeg vil også med :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Josefin:)

Hørte du hadde vært hjemme i Sverige en stund, så velkommen hjem:) Alt bra med deg og babyen??

Fikk dessverre ikke blitt med på mandag, men håper vi kan treffes en annen dag, vi er jo nesten naboer;) Kjempe gøy med Gro og lille Helena, hun var jo bare kjempe nydelig!!!! Har virkelig lyst til å føde selv snart, og der ser man jo at man faktisk kan slippe unna den verste overtiden:)

Er du forresten 100% sykemeldt nå?

 

Klem Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månebarn & Monica:

 

Hej tusen tack nå er vi hjemme :) Hvordan går det med deg? Jag o babyn er veldig varme om dagen men mår fint ellers, har begynt på modningsakupunktur nå!

 

Ska vi ta en kaffe sammen eller en lunch en dag til uken? Hur ser det ut för dere? Ja Gros Helena er bare sååå nydelig og jag syns også det var rart og se henne på dagen og ett dögn etterpå var hennes mage en bebis :)

 

Hvordan er deres form nå i varmen? Jag er 100% sykemeldt og mår mye bedre då jag kan röre meg mer og jobbe mindre. 2 august er ju rett runt hjörnet....*spennende*

 

KLEM/ Josefine med Elian i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj nå ser jag att det ser ut som om ingen andre får bli med på kafe, men sefölgelig kan alle som vil bli med, bare kos og bli kjent med flere! Noen dag som passer bedre en andre för noen? Vad med onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er fint for meg hvertfall! Hvor og når skal vi møtes da? Koselig å sitte ute hvis det er fint vær, men må inrømme at jeg ikke håper det blir like varmt som i dag.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag passer bra för mig med! Er 12 för tidigt för dere? Bare man kan spise så kan jag mötes vartsomhelst :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken tolv går bra. Er der noen steder med ok uteservering på Majorstua kanskje? Sambo nevnte akkurat Deja Vu på Frogner plass.. Kan sende deg en melding i morgen, så avtaler vi da?? Er det flere som blir med forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag syns Majorstuen bör ha fler uteserveringer, men det stedet du sa er sikkert koselig! Gör så, det blir skoj o ses o få se din mage som sikkert vokst en del :) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...