Gå til innhold

bricanyl?


Har en herlig gutt:)

Anbefalte innlegg

noen her som bruker det? jeg er så tett av astma og allergi om natta at føler jeg ikke får puste, liker å bruke minst mulig medisiner... legen sa at bricanyl ikke var så ille men måtte være forsiktig de 12 første ukene hvertfall, andre med erfaring? er vel ikke bra for ungen at jeg konstant ligger å hiver etter pusten og ikke får sove eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vist værre for baby at du ikke får puste enn at du bruker bricanyl. Så ta deg en dose med god samvitighet! Og få deg en natt med god søvn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg går også på bricanyl. og fikk beskjed av legen at det kunne jeg ta, men ikke pulmikort ol med kortison i. Det var bedre for barnet at jeg hadde nok oksygen enn ikke. det er kunn i slutten av svangerskapet man skal være forsiktig med bricanyl sa han, for det hemmer rier. og blir gitt til gravide fro å stoppe for tidlige rier.

jeg er nå 11 + 2 og tar det når jeg må, men har faktisk vært bedre av astmaen enn før jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay, godt å høre! så det er ikke farlig om man må ta det nesten hver kvald eller? er så sliten om dagen men blir ikke bedre av dårlig søvn! har tatt det noen ganger men da får jeg dårlig samvittigfhet! men må man så må man:=) vet at hvis jeg venter for lenge med å ta kan det fort ende i ett anfall og det er jo værre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...