Gå til innhold

Har du handlet fra Kiddies24 eller Babyjungle?

Anbefalte innlegg

Da lurer jeg på hvilke erfaringer du har med den ene eller den andre?

Hva kostet det i frakt?

Måtte du betale norsk moms og evt toll?

Driver å vurderer Quinny opp mot TFK Joggster Twist. Quinnyen har liksom alle funksjonene, men liker ikke kneppinga i kalesjen. Stort pluss at man kan snu sportsdelen mot seg, det går ikke på TFK.

Også lurer jeg på hvilke bilstoler man kan koble på TFK'en med adapter..

På forhånd takk for svar! :o)

Fortsetter under...

Handla fra kiddies24, var fornøyd. Fikk vognen ganske raskt, under 1 uke til fortollling i Norge, så ca en uke til før det gikk i orden.

Husker ikke frakten, men innbiller meg at den var rundt 30-40 euro-iallefall ganske billig.

Betalte 25% av kjøpesummen i moms + tollgebyr på 175 kroner

Annonse

Hei... du trenger ikke å ha barnet mot deg lenger når han/hun er 9 mnd... de begynner å bli nyssgjerrige nå... jeg snudde ihvertfall vogna når jenta mi var rundt 8-9mnd og det var ikke snakk om å bytte tilbake igjen etter at hun hadde fått smaken på å sitte med ryggen mot meg!!

Men jeg la jo minstemann i sportsdelen fra han var 4 mnd.. han skulle ikke ligge, bare sitte... nå er han snart 5 mnd og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en tfk twist... fra babyjungel... har du funnet ut den eksakte norske prisen??

Jeg har tenkt å kjøpe den nyeste modellen "Carbony", det er bare et nytt og bedre stoff i sete og kalesj som skal holde bedre på fargen. (Har lest at det gamle stoffet lett blir skjoldet)

Den koster 369 euro, hvilket vil si ca 2952 NKR.

Trur det er inkludert EU moms da. Så uten den momsen, men med norsk moms mener jeg den kommer på ca 3100 kr eks frakt.

Jobber ennå med saken :o)

Ja, min kar henger av og til ut på sida av vogna for å se forover når jeg triller :-D Så tror han kan være klar for "mer av verden" nå..

Kiddies24. Var veldig fornøyd, gikk ganske fort tatt avstanden og str i betrakning.

Det kostet 46 kr i euro og i forhold til dagens kurs er det ca 367 kr.

Det er ikke toll på barnevogner, men betalte 25% moms.

Regnestykket er da: vogn+moms+frakt

Har freestyle selv og er superfornøyd! Kneppingen i kalesjen er en minimal greie og plager aldri meg.

Mitt regnestykke ble ca 3022 kr for min quinny freestyle med moms, frakt og vogn...

• 2 uker senere...

Du har nok allerede handlet nå..men alikevel...

Jeg har handlet på babyjungle, noe var galt med banken så jeg tok likegodt og ringte til denne HENNING som er en av kontaktpersonene der!! Riktig så hyggelig kar, og god service fikk vi og!! Absolutt og anbefale!!

Nå handlet jeg en twinner twist.. så mine priser er nok ikke til å sammenlikne med, men det er helt klart endel og spare!! =)

Kjøpte min tfk buggster på babyjungle etter anbefaling fra TFK faktisk. Veldig god og mye service fra Henning.Fikk pakkesporing 2 dager etter bestilling. Bestilt 30.6 (fredag) Kom til Norge 4. juli (tirsdag) ferdig i tollen (!) og levert mitt posthus 14. juli (!) etter at jeg purret hver eneste dag. Koster ca. 3 500 på 0-4 i Oslo, betalte ca. 2 400 med fratrukket nederlandsk mva og lagt til norsk mva og tollgebyret.

Annonse

Takk for svar!

Jeg har ikke bestilt ennå, ser de har vært utsolgt for vogna jeg skal ha en stund nå, men skal vel omsider bestille. :o)

Tenker å bestille vognpose, regntrekk og "bærebag" i tillegg, og har funnet ut at det fortsatt er billigere enn selve vogna på f.eks. www.alexi.no

Jeg tar en sjans, for jeg har aldri prøvd vogna, da det ikke er noen som selger den her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...