Gå til innhold

dere som så tre søstre - en baby...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ikke begynnelsen men jeg tror det hadde vært vanskeligere for hun som fødte å gi fra seg barnet om det var hennes biologisk. Nå var det jo ikke hennes barn i det hele tatt og hun som var biologisk mor hadde ikke noe følelse med svangerskapet!

Sånn kan jeg tenke meg at det var!

Annonse

Jeg sa at jeg syntes det var et fint program, men hvordan jeg selv hadde taklet det dersom det gjalt meg, nei det vet jeg ikke. Tror nok ikke jeg kunne ha båret fram et barn for så å "gitt" det fra meg. Men nå er det jo annerledes for hun i programmet. Hun hadde jo fått de barna hun ville fra før. Men vanskelig å sette seg inn i situasjonen før det evt. skjer deg selv tror jeg.

Annonse

Om jeg hadde ville gjort noe slik selv vet jeg ikke, vill hellst slippe for å si det sånn heh. Men jeg syns likevel det var en flott dokumentar. Men en ting jeg tenkte på er at når gutten blir større og skal få forklart dette her ( for det må han jo ), så blir han sikkert veldig forvirret. Jeg er mamman din det er tantene dine, men hun ene er biologisk mor og hun andre fødte deg, ikke lett å forstå akkuratt.

Jeg likte også programmet, syns det er flot at to søstre stiller opp for sin andre søster og at de også er villig til å gjøre det igjen for henne, de vil jo også kunne ha kontakt med barnet siden de er tante til barnet....så kansje det da p.g.a av det også var lettere å gi det fra seg.... ja jeg gråt også da barnet ble født....

Håper vi snart får oppelve å føde egne barn... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...