Gå til innhold

noen fra oslo el omegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann igjen.

Fint å se at noen andre "unge" kommende mødre bor i nærheten. Bogstadveien er jo ikke langt unna. Jeg bor rett ved NRK, Marienlyst.

Er litt "ensomt" å være gravid, for jeg er førstemann i vennegjengen som skal ha barn, så man faller litt utenfor en periode ja.

Hvordan går det med dere så langt?

føler vel at det stort sett går bra... men som du sier er det litt ensomt, også første av venner som får barn. har vært mye turbulens, ble jo gravid ved et uhell, men ble så knyttet til det lille uhellet vårt at jeg valgte å beholde, det har mange reagert på. vet mange snakker bak ryggen min, men oppi det hele så kommert det ihvertfall noe positivet ut av det, men finner ut hvem ens egentlige venner er. familien vår er heldigvis svært positive:)

skal på ul på torsdag, gleder meg veldig til å se jenta eller gutten vår, er 15 uker på vei. du? fortsatt sammen barnefaren?

Hei igjen!

Frøet vårt var heller ikke planlagt, men nå gleder vi oss. Har vært samboer med pappan i snart ett år, så vi kjenner hverandre ganske godt, og har det bra.

Er i uke 15 ca jeg også. Vet ikke termin pga. vanskelig syklus, men er mellom 1. og 5. januar 2007.

Så spennende med UL. Jeg skal til undersøkelse på sykehuset 19. juli, og har blitt fortalt at jeg nok får en UL der. Gleder meg! Ellers har jeg vanlig UL i uke 18. 4. august.

Lykke til på UL!

Deilig å se at det ikke bare er jeg som er litt eldre, Bellen. Jeg er 30 år og bor på Teisen. Venter andremann, førstemann fyller ett år på tirsdag, så vi får to tette :o) Jeg har foreløpig termin 13. januar, og skal på UL den 8. august - har fødeplass på Riksen.

Annonse

Hei,

Bor på grensen oslo/lørenskog (innenfor oslo grensen). Er 24 år og har en datter på 2 år fra før. Har termin 12 januar! Gleder oss veldig til å få en liten en til!!! Har vært sammen med pappa'n siden jeg var 17 år (og han 18) - så det har rukket å bli noen år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...