LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 hei er det noen flere her som sliter med urinveisinfeksjon i svangerskapet? jeg drikker og drikker tar tranebærkapsler og fått tabletter av legen men ingenting hjelper. jordmor sa at det kan hende jeg er en av de uheldige som har det under hele svangerskapet.... kan man utvikle nyrebekken betennelse av det?
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke noe om dette jeg jenta, men ville bare 0nske deg god bedring
H_123 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Hei på deg! Jeg sitter her med nyrebekkenbetennelse! Ikke godt! Hvordan er d med deg nå da? Jeg trodde jeg bare hadde blærekatarr jeg. men så kom d en del blod i urinen også fikk jeg kjempe vondt på ene sida av ryggen ( der nyra er) Også i urinlederen. Huff får ikke håpe d er sånn at man kan slite med d hele svangerskapet! Går du på antibiotika eller? God bedring!
Prins&Prinsessa Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Ikke for å skremme deg eller noe. Men nyrebekkenbetennelse kommer oftest av at man har gått med urinveisinfeksjon over lengere tid. Man kan ha det uten å merke det. Det skjedde med meg i uke 18. Fikk plutselig nyrebekkenbetennelse. Men jeg fikk ett råd som har vært til stor hjelp. Spis 1000mg c-vitamin før du legger deg hver kveld. Der er verken skadelig for deg eller den lille. C-vitaminene gjør miljøet for surt til at bakterier kan vokse i urinveiene. Lykke til videre!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 jeg har gått på en antibiotika kur men jordmor ville ikke gi meg fler.. søndagen oppdaget jeg en flekk med blod i trusa... ble egentlig engstelig for har ikke blødd i hele svangerskapet. jeg hadde ikke gjort noe spes som det kunne ha kommet av heller.. har hatt en del vondt nederst i magen ved blæra der klarte nesten ike å strekke meg.. men kanskje jeg skal kjøpe meg noe c vitaminer da;)
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Har ikke kronisk urinveisinfeksjon, men har hatt blæreproblemer i 7 år nå, så jeg vet åssen det er å ha plager! Håper det går over fortest mulig for deg og dere andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå