Gå til innhold

Tusen takk for fint treff, nov/des/jan jenter;)

Anbefalte innlegg

Takk for treffet da;)

Så utrolig herlig at det var mange som kom!!!!!!!!!!! Mange var nye også, tøff er dere jenter som kommer helt alene til andre treffet;)

Håper alle trivdes og ingen ble skremt fra å komme flere ganger;)

Jeg vet ikke om vi rakk å planlegge neste treff eksakt.... begynnelsen av august ble vel nevnt og kanskje mer mot midten.........................

Kan dere ikke komme med forslag, jeg er egentlig åpen for det meste bare det ikke er onsdager;) Og gjerne om hvor vi skal møtes!!! Må innrømme at jeg syns Kinesisk er et godt alternativ.......... men har ingenting å si hvor det blir;) Kan godt ta på meg å reservere bord osv...

Fortsetter under...

Tjohoo!

Takk takk for ikveld! Kjæmpekos var det:) Masse koselige kvinnfolk og jeg er utrolig glad for at jeg gikk inn døra til tross for at jeg kom alene.

Mett ble jeg og gitt:)

Jeg er med på et nytt treff etter 5 august. Så ellers ganske åpen for forslag:)

1D-endelige*til :Har et forslag til neste restaurant/ Cafe treff: Asia House på Tiller:D

Hei, og takk fra meg og, kjempetrivelig! :)

Neste treff kunne jeg godt tenke meg tapas, eller rett og slett bare en koselig kafe der man kan få kjøpt noe å spise, eller bare noe godt til kaffen :) Om været er fint er det flott med et sted man kan sitte ute synes jeg, kanskje bare for en is eller god kald drikke..

Jeg har ikke de helt store reiseplanene før uti august, blir nok noen småturer hit og dit, men for det meste blir jeg i Trondheim, og er med på treff utover sommeren.

Om noen av dere andre har ferie, er sykemeldt eller har fri så er jeg med på en kaffe eller brus på dagtid og! :)

Hei og takk for i kveld! Kjempetrivelig å se så mange vordende mødre.

Jeg slenger meg på Vims sitt forslag om tapas eller bare et kafebesøk- gjerne på solsiden der det er fint å sitte ute (for det er jo alltid sol i Trøndelag...). Jeg er ferdig med ferie til august så det er det samme for meg når det blir.

Annonse

Heisann jenter! Her er mine forslag til treff, syns ikke det har noe å si om vi tar to "tette" - det er jo en del som skal på ferie så om vi tar to treff så får vi fanget opp de fleste:

Tapas/kafé-treff på Solsiden torsdag 27.juli

Middagstreff på Ristorantino Italiano i Nordre tirsdag 15.august

Vad tycks? Må jo starte et sted så vi får fastsatt en dato eller to... :)

Takk for i går! Det var jammen koselig :) Spiste litt for mye, så jeg hadde mageknip helt til i dag...

Begge forslaga til ka-ping hørtes bra ut for min del, jeg er i byen begge dagene. Dessuten er kinesisk også godt... og meksikansk (men når jeg tenker meg om, så var vel ikke taco o.l. så populært hos flere av dere lenger...)

Vi sees!

Hei;)

Jeg var faktisk så frekk at jeg har ført opp begge forslagene til ka-ping!

Dette fordi jeg husker vims74 hintet om tapas ved første møte og da ble den sånn halveis lovt at det skulle huskes (men siden ammetåka la seg tidlig her i gården ble det glemt). Tror vi får belage oss på å møtes ofte så alle får favoritt stedene sine inn på lista ettervhert;)

Kankje de med termin først, får fusser på ønskene sine????

Uansett så var det trivelig at så mange kom og håper det fortsetter å dukke opp ny også utover sommeren og høsten;)

klem så lenge!

Annonse

Heihei;)

Jeg har funnet ut at jeg ikke har krav på annet en engangsstønaden.......

Og det er ikke akkurat beste måten å beholde et hus på;)

Har ropt etter deg på skravlesiden og 2 tri, vims! Tenkte vi kunne møtes på kaffè en dag....er sykemeldt og nå har jeg vært hjemme 2 dager......

Er alene hjemme denne helga, og har mye tid til å sitte i ro:( Jeg roper igjen jeg, til jeg får svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...