Gå til innhold

TFK JOGGSTER TWIST

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TFK Joggster Twist er veldig lik Joggster III det eneste som skiller dem er at Joggster Twist har dreibart nesehjulk fast montert.

Joggster Twist er veldig lik Joggster III, den eneste forskjellen er det svingbare nesehjulet som er fast montert.

Denne vognen egner seg mer i byen enn til sport.

Fronthjulet kan låses i to forskjellige posisjoner, og kan enkelt taes av.

Joggster Twist legges enkelt sammen og blir utrolig liten når den er sammenslått, litt mindre enn Joggster III.

* Ryggen kan legges helt ned

* Glidelåsen i ryggen gir mulighet for 4 forskjellige innstillinger i ryggen

I setet og i ryggen er det "airgo"luftsirkulerende materiale som gjør det mer behagelig for barnet

* Justerbar bøyle

* Setetrekket og kalesjen kan vaskes

* Myggnett oloigger i kalesjen

* Fotbrettet kan løftes opp og kan justeres på forskjellige måter

* Ventilerte skivebremser på begge bakhjulene

* Alle lufthjulene kan lett taes av

* Justerbart håndtak

* Enkelt må justere bremsene

* 5 punktsele mi vognen kan justeres i alle punkter

* Refleks i alle sømmer

Joggster Twist finnes i 9 forskjellige farger:

CM- Carbo Marine

CR- Carbo Rød

CB- Carbo Blå

CSA- Carbo Sahara

CO- Carbo Orange

CS- Carbo Sort

CL- carbo Lime

CF- Carbo Fuchia

410- Khaki-Kombi

Tilbehør:

* Bilstoladapter som passer alle bilstoler i gruppe 0 og 0+

* Fleecefotpose finnes i mange forskjellige farger

* Hardbag med Quick Fix system (82cm lang innvendig)

* Softbag (82cm lang innvendig)

* Mamaboard

* Regntrekk

* Allværstrekk

Joggster Twist veier 13,4 kg inkl hjul

Nei dessverre, har ingen butikker i nærheten som fører disse, så det er jeg ikke oppdatert på.

Men du kan evt gå inn på www.barnesikring.no også på "forhandlere" til venstre på siden, der finner du div som selger denne her til lands og kan ringe dem å sjekke..

Prøvde å sjekke noen av dem på nett, men de hadde ikke noen priser på tfk vogner etter det jeg kunne se.

Annonse

Generelt mener jeg det er slik at om prisen står med moms, trekker de fra 18 % mva når de sender til deg, men legger til frakt. Deretter må du som hun andre nevnte, betale gebyr til posten når du henter pakken. Også tror jeg du får momskrav fra tolla pr brev på 25 % av kjøpesummen. (Slik var det iallfall da jeg bestilte varer fra USA)

Hei...

ja, da er vogna kjøpt.. jeg har vogn fra før men ville ha en extra vogn.. og forelsket meg litt i TFKèn.. det pga at jeg har det med å få lange barn og litt store for alderen... TFKèn er meget bred og lang i ryggen og tåler mange fler kilo enn andre vogner... skikkelig bra..

Men jeg endte opp med en TFK joggster 2 da den var på tilbud her hjemme..... vet ikke hva forskjellen på de vognene er.. men ville ikke ha twist da jeg ikke vil ha svingbarthjul'

Vogna er rød og helt dritkul...gleder meg til poden blir litt større så vi kan trille litt i den.. fikk den ny for 3300kr

grattis med vogn. og skulle du ønske svingbart hjul likevel så får du kjøpt det som ekstra utstyr

utenlandsk mva varierer fra land til land men Nederland var 19%

Husk at ikke alle leverandører trekker ut mva og du kan risikere dobbel mva. Gjelder ikke babyjungle de opperer med priser uten mva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...