Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 For en ukes tid siden var jeg helt utslitt, og orket nesten ikke å gjøre en ting! Men plutselig kom energien over meg, og jeg kan både vaske hus, stelle hage, passe andre sine barn og stelle meg selv++++ uten at jeg er sliten! Noen andre som har hatt det på denne måten? Alle jeg møter kommer med kommentaren: "Ja, men da er det ikke lenge igjen til du føder!" Har litt lyst å tro på dem, men jeg føler meg så frisk så frisk, at jeg kommer til å gå to uker over termin....
Sigbeth Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Har det ikke slik selv, men har også hørt at det er typisk med et stort energikick like før en skal føde...
haater husarbeid Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Høres ut som redebyggeren har satt i gang ja.... For meg hadde jeg det slik et par uker før fødsel da jeg fikk unna det jeg skulle. Selve uka før fødselen var jeg i elendig form, kvalm og uvel. Sov masse og orket lite. Så startet fødselen. Så benytt deg av energien din nå og få unna det som skal gjøres før fødsel, så skjer det kanskje før du aner det?? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå