Gå til innhold

hvordan vokser deres mager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første svangerskap var magen min som en bolledeig; den este seg sakte men sikkert opp.

Denne gangen har jeg flere ganger hatt skikkelige vekstspurter!! Mageskinnet er helt ømt pga rask vekst. Denne uken har jeg gått fra: "For en nett mage du har" og "du er jammen ikke stor" til

"hvor mange dager har du igjen da? TO MND??" og "Hvor mange er det der inne?" Magen er jammen like stor nå som da jeg nærmet meg slutten med førstemann..... Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble stor ganske tidlig,men nå er det helt ekstremt:(

ALLE bemerker hvor stor jeg er,og at det umulig bare kan være en inni der.Har problemer med å bøye meg frem,og med å kjøre bil jeg da.

Utrolig sliten nå,og enda er det 33 dager igjen.Skjønner ikke åssen jeg skal holde ut,men jeg har vel ikke så mange valg heller akkurat:)

Skrevet

Hehe! Får høre akkurat det samme! ''Såå lenge igjen ja?'', ''Sikker på at det bare en der inne?''

Har termin 20.august:)

Men jeg har vokst gradvis hele veien da, og måtte kjøpe den første mammabuksen i uke 8..

Jeg er bare 1,65 høy, og når KUN magen vokser utover så ser den vel ganske stor ut ja:)

Har du bilde av magen din?

Hadde vært gøy å sammenligne!:)

Min visst du vil se:)

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/417486

Skrevet

Var den til meg,eller til HI?:)

Jeg har ingen nye bilder,men jeg er nok litt større enn deg gitt:))

Skrevet

oj, kikket på magen din siden vi har termin samme dag.... du hadde flott mage, ble nesten litt misunnelig:)

magen min ligner på din som du hadde i uke 25, kanskje mindre og igrunn.... men jeg er 1.72. har vel litt å si....

:)

Skrevet

Magen min ser ut som en liten fotball og jeg får til stadighet høre at den ikke er stor. Er i uke 35... Virker som om at folk forventer at man er mye større når jeg forteller hvor lenge jeg har igjen. Begynner å bekymre meg litt, men i følge jordmor vokser den normalt og babyen er svært aktiv så jeg får slå meg til ro med det. Har lagt på meg ti kilo. Rart at det varierer så mye fra kvinne til kvinne!

Skrevet

Takk,takk!:)

Ja da er jeg nok ganske mye større en deg ja. hehe!

Men tror nok at høyden og kroppsformen har litt å si.

Jeg får iallefall håpe jeg slutter å vokse snart, for det er rett før jeg sprekker:)

Skrevet

Den var til HI ja:)

Skrevet

Så fin mage du har Mari81!!:)

Nesten like langt på vei vi, men jeg er nok ganske mye større enn deg også:) hehe!

Skrevet

Har du bilde? :-)

Skrevet

Ja linken ligger ute litt over her:)

Skrevet

Så jo istad :-) Glemmer fort jeg for tiden :-)

Kjempefin mage du også :-)

Skrevet

Ja, den hukommelsen altså:) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...