Gå til innhold

Hebbie og Idefix ;O)

Anbefalte innlegg

Jada hebbie.. jeg er ditt vinterbarn..hehe... Hørte noen hadde tatt nicket mitt...skikkelig dårlig gjort..trodde bare det var jeg som ventet vinterbarn her jeg ;O) hehe.. (husker alle de diskusjonene om når man kunne hoppe over..så trodde det var uke 13 jeg...)

Formen er bedre nå, orker å være ute og nyte sommeren litt mere... spiser hver 2 time og føler det går greit om jeg følger det. Noen ganger kommer det opp igjen, om jeg spiser noe mat utenom alminnelig brød med ost og vann... Prøver ut litt mere nå, ser ut som det også går greit! Kommer veldig ann på dagsformen!! Men er mere positiv nå. Fikk faktisk følelsen av å glede meg til å få baby her om dagen... den kan jeg ikke si at kjent så mye til før.... Men er jo ikke rart.. har jo bare følt meg syk!!!

Vært hos en venninne med en liten snuppe idag.. knuse-sussa den lille snuppa nesten flat..hehe..

Hvordan er det med deg/dere om dagen da?? Formen bra og magen vokser??

Alle ler av meg... sier jeg ikke har noen mage.. men på diagrammet ligger jeg laaaaaaaangt over den røde og grønne linja. Men som sant er..ser jeg bare små feit ut ennå ;O) Men kommer nok noe mere etterhvert kan jeg tenke meg... Blubb blubb!!!

Så var pausen slutt her.. fått med meg alle kampene i dette VM jeg.. .3 om dagen.. så da kan jeg jo ik gå glipp av slutten.. hehe.. (sånn er det å være sykemeldt gett...)

Klem og kos

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5552559-hebbie-og-idefix-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bra det var deg nå da !! Fordi da jeg leste et innlegg som hun andre skrev så ble jeg litt skuffet - ble skikkelig sur på den, men så tenkte jeg at det kanskje var deg så da kunne jeg ikke bli sint.... Var liksom ikke deg å svare slikt...hehehehe......

Jeg har blitt mye bedre - i dag har jeg ryddet kjøkkenet for n'te gang i det siste. Gått 2 turer alene med hunden og vasket klær.

Har fått mer energi til å gjøre ting :o)

Og begynt å kjenne liv....i dag har jeg kjent masse liv !!

Jeg har vært og holdt babyen til broren min :o) den er 1 uke gammel !!!

Etter jeg gjorde det så har jeg gått på skyer og tenkt på den hele tiden, den var så skjønn og det gikk opp for meg at jeg snart får min egen....

Hehehe.....han måtte vekkes for å mates, og så holdt jeg den litt først. Måtte legge han i armkroken og da la han seg inntil brystet mitt, tok tak og begynte å sutte utenpå t-skjorten...flaut !! Men bare sambo så det....

Men jeg ble helt satt ut - gleder meg til dette her jeg !!!

Jeg har fått noen campingbord på hoftene !!! Ikke gøy....men men...jeg får leve med det. Men siden jeg har fått mer energi så får jeg skjerpe meg og bli mer aktiv...

Bra å høre at du har fått med deg noe gøy mens du har vært dårlig :o)

Håper du blir bedre og bedre nå !!!

Neimen heisann vennen :0)

Har oppdaga at det er to vinterbarn.Sa til og med fra til hun andre for lenge siden..Men hørte hun på meg??? Neida...

Så flott at du har det bra da..Kvalmen min har ENDELIG gitt seg.Er i uke 22 nå så det var på tide :0)

Ellers så sliter jeg med en bihulebetennelse, går på pencilin..Men det hjelper iallefall..

Tipper det at du sitter klistra forran tven ja :0) Hva er ditt favoritt lag da ?? Har ikke fulgt så mye med, men håpte at tyskland skulle slå italia..Men den gang ei...Ja ja sånn kan det gå..

Har begynt å glede meg noe enormt til å få baby igjen.Liten er kjempe aktiv på kvelden.Typisk gutt om jeg tenker på brødrene..Men jente følelsen gir seg ikke..Må nok spørre i august igjen.Få bekrefta gutten.Slik at jeg kan kjøpe litt blått tøy.

Sprada rundt i bikini topp idag..Da fikk jeg kommentar på at nå ser jeg gravid ut med kule mage :0)

Litt kos da..

Nei, nå må jeg finne senga .Vi snakkes begge to.Klem og kos.

Næmen Idefix hva gjør du oppe så sent ??

Trodde du lå i senga og sov søtt !!! ;op

I dag kommer søstera mi fra stavanger !!!

Så etter jobb så skal vi på Gardermoen og hente henne - så stopper vi hos broren min så de får hilse på henne og se på babyen... Men vi skal treffe den senere også....

Håper å se deg her inne mer Vinterbarn :o))))

Satt på msn vel..Men var du ser??? Nei ingen av dere..Dere sov nok da..He he he..

Nå nyter jeg været 25 varmegrader i skyggen.Men hva gjør jeg sitter på terassen med caps og en flaske vann og steker kroppen..Koser meg rett og slett.Måtte bare innom å kjøle ned hodet..Det ble litt varmt...

Ha en flott dag begge to.. Vinterbarn er enig med hebbie.Håper vi ser mye mer til deg nå :0)

Hebbie kos deg med besøket !!!

Annonse

Hei og hå folkens ;O)

Idag har jeg vært i på stranda med jentene i hele dag... blaffra rundt i bikini sammen alle de andre stoooooooore mage.. og seriøst... jeg ser BARE feit ut!!! Gleder meg litt til å se litt gravid ut altså, ikke like kult å se tjukk ut liksom ;O) Hehe...

Elsker strand og saltvann..men hater brennmaneter.. og idag var det enormt..så ble lite med bading, så vi har vært en tur nå i kveld og duppet oss litt.. det var godt!!

Som dere ser er formen stigende om dagen... helt utrolig digg og kunne nyte dagene altså.. betyr enormt når man har blitt "fratatt" den friheten noen uker...

Hebbie..gratulerer som tante da... det er jo så koselig med tantebarn, jeg har en jente..som faktisk sover her i natt.. så har vi en haug på mannen sin side...

idefix..godt å høre at du har det bedre med tanken på kvalmen også.. har vart lenge nok nå syns jeg ;O) Så det blir kanskje enda en gutt på dere? stakkars lille snuppa deres da.. blir nok litt av en tøffing ho tenker jeg ;O)

Jeg skal prøve å være her inne litt mere i framtiden, er bare at jeg merker at kvalmen kommer når jeg setter meg ved PC.. brukte jo endel tid her på det væste...så må prøve å venne meg til å være her "ukvalm" også.. (jada, er ikke helt god i hoden nei..)

Men syns det er veeeeeeeeldig hyggelig å snakke med dere igjen da ;O)

Jeg ser ikke så altfor gravid ut selv - ser småfeit ut ja, men med rette klær så er det hentydning...

Igår så var det ei av bestevenninnene til svigerinna mi som var der - hun er dritmorsom. Hun syntes jeg var så liten :o) Til å være så langt så hadde jeg ikke stor mage....hehehe....greit det for da ser jeg ikke så feit ut tenkte jeg. Så ble fornøyd jeg !!

Har en liten bule på magen.... :o)

Ble litt satt ut da vi satte oss i bilen etter å ha henta søstera mi - og hun begynte å stryke på magen min....er jo ikke vant med noe slikt. Spesielt siden jeg hater den fra før av, men nå har den store bilringen min blitt såpass sprengt - at når jeg sitter så får en rund kule....

Hun syntes jeg var myk og ikke sprengt og fast på samme tidspunkt som venninna hennes, som er noen måneder lengre enn meg. Men så er hun litt stor fra før av også....Burde ikke jeg være fastere da hvis jeg er tynnere ??

Du må ikke tvinge deg til noe som gjør deg dårlig - formen kommer etterhvert....

Hello jenter :0)

Idag er det 28 grader i skyggen så nå har jeg rømt en tur inn.Skulle egentlig bare fylle opp imsedalflaska mi som jeg alltid må ha kaldt vann i....Tørster noe enormt i denne varmen.

Snuppa vår er foressten stein tøff allerdede så hun takler nok fint en lille bror om det blir det :0) Har ikke fått den svarte stripa på magen ennå..Fikk den med guttene så jeg er litt forvirra...

Snuppa krevde neglelakk i dag første gang,pynter seg som en dame gjør hun..Bare flirer jeg.Litt gøy med en jente jente når en har to gutter fra før..

Ellers så har jeg stor kul på magen.Men ser feit ut alikavel.Men håper at folk forstår at det er gravid jeg er og ikke har forspist meg noe helt for j....

Det er bare å venne seg til den klåinga i magen.Folk tror det er fritt frem når en er gravid.Jeg liker det ikke så veldig godt..Mildt sagt...

Nei, nå må jeg ut igjen..få litt sol på den bleike kroppen min.Pigmentflekker eller ei..Las en kan få det når en er gravid....

Og soler seg ..

Skal fylle ut en haug med skjema idag..Mor & barn undersøkelsen..DE spør om så mye rart.....

Var med sisit gang også..

Ha en fin dag videre jenter..Vi snakkes senere :0)

Tryna til sengs klokka 21 i går..Ble uvel i går igjen.Spydde på morgenen så helt fri for kvalmen er jeg visst ikke.Nedtur....

Måtte gå hjem litt over 1 i dag - fikk så vondt i hodet....har slitt med det og kvalme...ikke gøy !!

Dro til helsestasjonen og snakket med en helsesøster som var kjempehyggelig og behjelpelige...tok blodtrykket og alt var helt ok...

Er nok varmen og den dårlige luften på kontoret som gjør at jeg får vondt i hodet...

Har ihvertfall fått meg en etterlengta JM time etter UL så da er jeg sikret skikkelig kontroll - rett før JM skulle på ferie.

Jeg så den tråden om Tusenfryd :o)

så det må jeg huske når jeg er der. Tror det koster det uansett om man skal få pass til å komme inn, men da ikke bruke noen karuseller.

Heisann..har ikke vært på bim eller msn i kveld..Det har tordna noe så inn i granskogen her.har endelig gitt seg nå..

Er kjempe kvalm selv idag.Måtte legge meg ned på i ettermiddag..Men så hjelper det ikke mye på kvalmen at naboen har spredd møkk.Holder på å krepere av lukta..Hjalp ikke mye å dusje og skifte på sengene..Det pleier å være så godt å legge seg i helt nytt sengetøy.Men nå stinker det på soverommet..grrrr..

Det er ikke migrene du har begynt å få hebbie?? Det er forferdelig vondt.

Ha en god natt mine venner.Best å stupe til køys igjen snart :0)

Er drepen med hevd lukt !! Ingenting hjelper mot det....

Det er ikke migrene - er nok pga. den intense varmen og det er dårlig ventilasjon på jobben. Sjefen min har merket det også...

Men det slår nok sterkere ut på meg pga. jeg er gravid.... Det er ikke intense smerter bare ubehagelig og av og til vondt....

Ha en god natt da !!!!

Annonse

Vrææl det lukter like ille idag..Sliter med kvalme nå.Det kommer nok av varmen og den møkkalukta...

Idag er det 20 grader , men overskya.Håper på regn for å døyve lukta...

Har snart gått ei uke på pencillin og er enda ikke god.Begynner å lure på om jeg må ha enda en kur :0(

Koser meg med å brodere idag..Har rydda litt og vært inne på msn..Så har vært aktiv idag :0)

Håper dere har det bra...Yes, der kom regnet !!! Jaggu på tide...

Teller ned til ferien nå.Gleder meg til å reise bort,da er det alltid godt å komme hjem igjen. Snuppa skal begynne i barnehage den 15 august så vi må være hjemme til da.

Skal være ett par dager på hytta i tvedestrand på besøk hos farfaren og farmora til gubben og to dager skal vi til dyreparken.Ellers lite planer.Stranda om det blir pent vær :0)

Dere da , hvilken ferie planer har dere??

Hei hei aktive venner... godt jeg har tråd med dere, ellers hadde vel måtte lett på side 2 og 3 for å finne den igjen ;O)

Igår var jeg på sommeravslutning i oslo med jobben, var så sinnsykt deilig. Satt på akerbrygge.. sola skinte og alt var topp... savnet bare litt vin og en liten røyk..ikke helt det samme med isvann gett ;O) Men VAR jo tross alt der da.. og ikke hjemme før kl 1!! Så nå føler jeg virkelig at formen er på gofot med meg ;O)

Idag er det pakke/vaske dag her.. vi reiser på ferie i morgen. Skal først til Bø sommerland, så videre til kristiansand etterpå. Skal bli kjempe deilig å komme seg vekk en stund nå, bare nyte og ha det topp!! Etter det skal vi noen dager på hytta vår..så får vi se hva mere vi gjør!

Så nå er det bare å krysse fingrer og tær for at vi holder oss kvalme-fri hele sommeren, det hadde vært suuuuper!! Har vært en tur på skåla idag alt jeg da.. men bare for at jeg sneik i meg 2 små gele godis... tåler ikke brus og godis om dagen jeg. Savner det..er jo en godte moms egentlig, nå har jeg ikke spist noe godt på 2mnd, kommer jo bare opp igjen!!! Ser ut som jeg får en sunt svangerskap denne gangen..hehe...

Så visst jeg ikke rekker å komme innom her mere idag, vil jeg ønske dere begge en super uke med masse soooool og varme!! Er tilbake en liten tur på fredag..før vi reiser vider etter helga igjen!!! God tur og kos dere om dere blir borte en stund!!

Stoooooor sommer klem fra meg ;O)

Heisann..Har ikke vært mye i form denne helga.Stod opp klokka 11 i går, men la meg igjen klokka 13...Var så dårlig.Kvalm og elendig.Har øreverk som ikke vil gi seg fordi om jeg nå har gått 9 dager på pencillin..Nå er jeg lei av å være syk..

Skal til lege i morgen igjen..Gruer meg.Må vel til med enda en pencillin kur som kroppen ikke tåler..Blir så kvalm og full diare..Kjempe gøy :0(

Håper dere har hatt det bedre enn meg..Jeg har hatt lyst til å hoppe fra taket menge ganger i løpet av helga..

I tillegg er det 1 mnd siden pappa døde i dag.En tøff dag kjenner jeg.Prøver å psyke meg opp til å gå på grava idag..Kjenner det er tungt å gå dit....

Skal se om jeg ikke finner noen pene blomster fra hagen og ta de med ned.

Nei vi snakkes...er visst ikke helt i humør idag...

Hmmm såg feil på datoen jeg...I går var det en mnd siden pappa døde...

Har ligget i senga nesten i hel dag.Sliter slik med svimmelhet og kvalme.Gruer meg til å skulle kjøre bil i morgen til lege..Lurer på om det er lurt.Men må ti lege....Håper gubben kan ta seg fri og kjøre meg.Er litt redd for å kjøre selv når jeg vil besvime når jeg til og med ligger til sengs...

Hvordan er formen din da Hebbie? Hatt ei fin helg?

Håper iallefall du har hatt det...Jeg gleder meg bare til at den er over..Håper på at formen stiger raskt.Bare jeg blir fedig med pencilinen..En dag igjan.

Var helt ødelagt etter Tusenfryd turen !!

Mye gåing frem og tilbake i bakker - hadde lyst å dra hjem flere ganger.

Men jeg var faktisk helt ok da jeg kom hjem, bare sliten. Spesielt etter den dumme natta naboene lekte diskotek for hele gata frem til kl. 4.

Så jeg var redusert på søndagen og ikke særlig snakkesalig.

Ble litt fornærmet over søstra mi som klagde på hundehår og la i det vide og brede da vi var hos broren min og dem klagde på det teppet de har som loer mye...

Var faktisk nesten ikke noe hundehår, men litt skitne gulv fordi vi har jobbet ute og hun gikk selv med sko inne. Vi var ikke så nøye på det denne gangen - fordi jeg gidder ikke stresse for søstra mi.

Jeg brukte noen tusen på henne slik at hun ikke trengte å betale noenting - også takker hun meg med å klage på hvordan det så ut hos meg på en teit måte... Hun er ikke den mest ryddige selv...

Det ser litt bomba ut hjemme nå fordi vi har prioritert å få ferdig veranda og ting ute...enn inne.

Jeg tar meg ihvertfall mer nær av ting nå når jeg er trøtt og gravid. Niesen min sto i kø og skulle ta en karusell og sto og sang at hun skulle ta svanen...og da det var hennes tur så så det ut som hun ikke så den og sprang frem og tilbake - så jeg ropte og pekte et par ganger og sa hvor svanen var. Men så sier broren min at hun skal få lov å bestemme selv hvilken hun vil sitte på - også akkurat da kommer jenta som jobbet der og skulle hjelpe niesen min opp til svanen og trodde broren min sa det til henne. Og sa på en flau og forsiktig måte at hun skulle bare hjelpe henne opp, men hun skal selvfølgelig få bestemme hvilken. Og broren min oppklarte det med å si at nei - det var ment til søstera hans. Følte meg skikkelig teit - som om jeg prøvde å bestemme hvor hun skulle sitte. Han hørte ikke at hun sa til meg at hun ville ta svanen og sto og sang lavt slik at bare jeg hørte det.

Men jeg gadd ikke si noe - var så trøtt og drittlei og ville aller mest hjem. Jeg var jo den eneste som ikke gjorde noe og sprang rundt og hjalp han med barna.

Fatter ikke at jeg ble sååå fornærma for det - merka igår tiden etter den episoden og igår da vi var innom at jeg var ganske anspent til ham og til søstera mi etter kommentaren hennes. Tror det ble veldig mye i helga. Fordi søstera mi skulle egentlig besøke broren min og sove over der fra fredag til lørdag, men da vi var på kjøpesenter og venta på svar fra ham så fikk hun beskjed at hun kunne ikke komme fordi barna hadde skreket hele torsdagsnatten og alle var utslitte og skulle legge seg i 7 tiden og da var det ikke vits å komme hele den lange veien. Jeg så hun ble litt lei seg så jeg sa bare helt naturlig at det var jo ikke noe problem for da kunne hun bli med til Sverige. Ville ikke at hun skulle føle at hun var til bryderi.

Jeg vet ingen av de to sier noe for å såre meg eller være slemme med meg - tror bare jeg er ekstra nærtagen pga. hormonene og at jeg har slitt med mye trøtthet og hodepine.....

Hehehe.....skikkelig syteinnlegg !!!

Åhhh så godt for meg å høre at du også kan klage til meg.Fløler at jeg sliter det fullstendig ut med sutringa mi :0(

Men ike noe gøy å høre at de har oppført seg slik da..Teit er det.Er helt enig med deg en prioriterer slik en orker.Hvorfor vaske golva når en bare tråkker inn ny dritt.Støvsuge er tingen!

Nå har jeg kommet fra legen.Føler meg flau av å sitte å gråte hos legen, men jeg har fått henvisning til psykolog.Dette mye pga. min sterke fødsels angst.Kjenner at jeg er livredd for å føde.Så det kan nok bli godt å få pratet med noen om det.MEN er kjempe flau fordi JEG må gå dit.Har alltid vært den sterke..Men de sier jo at den sterkeste kan smelle og det har vært litt mye i det siste.Det innrømmer jeg gjerne.

Jeg gleder7 gruer meg til å reise på ferie.Gleder meg til alt det koselige vi skal finne på.Gruer meg til at jeg skal treffe svigers...De sier så mye dumt..

Fikk vite at svogeren min hadde blitt onkel.Hadde ikke peiling på broren til svigerinna mi venta små engang.De er kjempe koselige foressten.Skulle ønske de hadde vært svogeren og svigerinna mi....

Snakkes senere..Nå skal jeg legge meg litt ned på å hvile..

Du må ikke være flau for å gå til psykolog - det fins maaange grunner for å gå der. Og egentlig burde ALLE gå til en psykolog - alle har sine ting som dem sliter med.

Jeg ble sendt til psykolog da jeg gikk på barneskolen hehehe.....jeg tegnet makabre tegninger om uhyrer som spiste mennesker og skrev historier på skolen om det ;op

Hehehe....jeg var bare litt opptatt av det på den tiden, foreldrene mine trodde det var pga. skilsmissen...

Jeg fant ut at jeg kunne bruke psykologen til gratis juice og kjeks og få henne til å lese i bøker for meg... :o)

Det er faktisk mer og mer normalt å gjøre det...

Jeg er nok for fjern og naiv til å tenke på fødselen, men det slår nok som et slag litt før når det går virkelig opp for meg hva som skjer i slutten av svangerskapet :o)

Ha ha ha ha .Ler så jeg griner..Knall smart da :0)

Gratis godis...'

Jeg har vært hos en venninne og fått masse avleggere så i kveld har jeg vært å plantet masse planter i bedda mine.Greit med gratis blomster :0)

Sa fra til søstra mi om at jeg har fått henvisning.Da sier hun.Det var jaggu på tide..Ble fornærma jeg..Lurer på om jeg er så skrullete i hodet ?????

Men jeg har fått tilbud om keisersnitt.Lurer nesten på å ta det.Da får jeg sterilisert meg samtidig.Det hadde vært kjempe greit.For den del kunne jeg gjerne tenke meg ett barn til.Men ikke å gå gravid en gang til.Kroppen er sliten nå.

Legen min mener at spyinga komer av alt dette med pappa.Jeg er sliten og da reagerer kroppen med kvalme.

Gleder meg slik til at vi skal på ferie.Sa nettopp til gubben hadde vi vunnet 5 mill. i lotto hadde jeg kjøpt sommer hus i Mandal.Kunne gjerne tenkt meg å reist dit på sommeren bare jeg og ungene..Så kunne besteforeldra hatt litt kontakt med sine barnebarn..Men som sagt det er en drøm da......Fikk ikke noen telefon fra Hamar denne uka heller....Furte furte...

Håper du har hatt en fin kveld.Nå må jeg finne senga før jeg sovner over pcen..Orker ikke ha tastatur trykk i trynet i morgen tidlig :0)

Skreiv foressten ferdig klagen på den j...jordmora jeg hadde.Så gubben skal levere den i morgen.Det skal bli godt å få gjort det.Gleder meg til å få den ut av hus.Men gruer meg litt for reaksjonen på klagen.Har bedt om at de garanterer at jeg ikke får hun igjen.

Ha ei god natt vennen :0)

Kos deg på treff i morgen..Er super sjalu på dere............

Hehehe.....tror ikke du må ta det hardt med den kommentaren.

Hun mente nok at siden du har måttet gå gjennom dette med faren din og itillegg har slitt med mye syke i svangerskapet ditt så er det da grenser for hvor mye et eneste menneske skal klare på egenhånd.

Moren min sier at kroppen forteller oss på de merkeligste måtene at nå er den sliten - og man må bare bremse og ta det med ro og se om det forsvinner. Da vet man at du gjorde riktig og lyttet til kroppen.

Det tar tid uansett å bearbeide dette du har gått gjennom, men det er vel ikke så lett med deg når du ikke kan stoppe opp fordi du har en hel familie som krever din oppmerksomhet og en baby som tar mye krefter fra deg....

Gleder meg til du tar ferie jeg :o)

At du slapper skikkelig av og lar andre få styre og stelle for deg - du er gravid og har rett til å ta det med ro....Kroppen din er i konstant jobb med å bringe frem et barn !!!

Som jeg skrev på tråden - så hvis du virkelig vil være med en gang, så må du bare komme på besøk og bo hos meg...

Og hvis det passer bedre etter babyen har kommet så kan du bare det :o)

Har jo alltids et rom som du kan bo på...

Og du skal slippe sushi :o) hehehehe......mer for meg JAAAAA !!!!

Beinet mitt sovna..Helt opp i det helligste au au au...Fy søren så ekkelt :0(

Hadde forma vært litt bedre hadde jeg slengt meg på bussen nedover og tatt ett helge besøk hos deg.Det hadde vært koselig :0)

Men slik forma er nå så orker jeg så vidt å stå opp om morgenen.Har hatt hodet i do i dag også...Er så dritt lei.

Men du skal ikke se bort fra at jeg kan dukke opp en dag.Bare ikke helt ennå ;0)

Reiser dere bort i sommer, eller er det bare guben din som drar? Synst jeg kan erindre noe om USA tur...?

Nå er det ikke lenge igjen til du skal på ul.Har dere bestemt dere for om dere vil vite kjønnet?

I går sa guben min at han tror ikke vi venter gutt. Legen var veldig usikker og gubben mener at magen er slik som med snuppa.Er egentlig litt enig i det. Den er rund som en ball. Samme som sist.Tror vi kommer til å spørre i august. Er så nysgjerrig...

Sambo maser fælt om denne turen...

Moren hans ringte igår og faktisk snakket med ham om at han ikke måtte presse meg så masse. Han måtte godta om jeg sa nei.

Men det ser ut som han får viljen sin. Har veldig lyst å dra og det ser ut som det kan ordne seg for meg slik at jeg kan dra med god samvittighet. Han har satt av nesten 24.000 kr i håp om at jeg skulle bli med....hehehe....planlegger i det skjulte ;op

Vi skal vite kjønnet - har lyst å vite det så jeg kan planlegge. Ser så mye søtt så nå vil jeg vite det så jeg kan kjøpe litt småplukk.

Blir spennende å se hva du får - enda dem sier gutt. Men ingenting er sikkert før babyen kommer ut.

Blir bedre for deg å komme til neste år for da har vi nok bedre plass og vi har babyene ute som vi kan dulle med :o)

Skal jo bygge om i huset og fikser opp ute så det blir bedre plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...