Gå til innhold

Hei, trenger litt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Snakket med legen min sist ang syklusen min og at jeg har brunt utflod ei uke før mens... og om jeg kunne få noe for det.. Men da ville han ikke gi meg noe fordi vi kanskje skulle igang med ivf.. men så ble det jo ikke nå..

Vet dere hva som kan hjelpe?? blir så fortvilet over å ha sånt og vil gjerne komme inn i et system med denne ubrukelige kroppen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5552532-hei-trenger-litt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jeg er også plaget med denne kjedelige brune spottingen før mens. Tok trippel progesteronprøve i februar for å sjekke om det var en hormonell forklaring, men det var det ikke... Så nå prøver jeg ikke å bry meg så mye om det (og biter tenna sammen når truseinnlegget må på plass for å ikke ødelegge undertøyet).

Sorry at jeg ikke kan hjelpe...

:-)

Hei du.... ja det er fortvilende.. det er sommer og sol og jeg syns det holder med å ha mens i ei uke og ikke at det blir 14-14 hater dette.. skal ringe legen i morgen å høre litt med han.. siden han sa at jeg kunne få noe for det men han ville vente..

Nå ser det ut som vi reiser til danmark til høsten og setter igang der istedet.. fikk mail her om dagen og det var bare å komme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...