Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, da er vi inne i den store uka da.... den da vi skal lete etter El, kan du vite :-)

Nå er mannen satt på vent, og får ikke lov å invitere til noe sengekos...hehe... Hadde sex i går, og nå skal vi vente til fredag...tror jeg :-) Har ikke antydning til økt temp eller positiv El test, så da er det vel passe å legge inn en pause og oppsamling her, må vite.

Er litt redd for å bruke opp "gutta" før jeg har noen tegn på at jeg er fruktbar... samtidig så kan jeg ikke sjanse på å gå glipp av noe her heller....

Noen råd om hvordan uka skal planlegges ???

Hadde siste IKM den 19.juni og tipper den neste kommer 19.juli. Hadde EL på dag 18 sist pp...den kjente jeg tydelig. Nå er jeg litt i ingenmannsland, kjenner ikke noe spesielt her...

Skal jeg stole på testinga ? Tempen finner jeg jo bare i etterkant ? Har bare sånne billigtester....

Tenk om jeg ikke har noen EL-tegn denne gangen da..

Sukk...dette ble et brokete innlegg !

Noen tips????eller støtte underveis????

I dag er det forresten en VELDIG viktig kamp...noen andre som har fått høre det !?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5552104-flere-som-er-p%C3%A5-jakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

vi har hatt sex hver dag nå de siste kveldene men om det har vært til nytte det var noe annet.Venter el i morgen ca på dag 13 men ser ikke noe til den enda.Cb el testene har ikke gjordt noe utslag enda.Så da er den vel forskyvet seg.Redd for og bruke opp el testene mine og ikke finne el..har igjen 5 enda.Så da holder det til dag 17.Tenker nok på derre med og "bruke opp gutta"jeg også før jeg har el.Uff skal prøve og ikke tenke og stresse med det.Men det er enklere sakt en gjordt.

Og ja det er en viktig kamp i dag ja..hehe fått hørt det flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...