Gå til innhold

September: Jordmor tror....


PinkBaby♡

Anbefalte innlegg

Jordmor tror mere på mens terminen en ul terminen, slik som jeg .Så da får jeg bare håpe det stemmer. Ul terminen er 23.09 mens terminen er 14.09.

Må vel uansett vente og se men jeg håper lille tulla mi kommer til mens terminen :)

Gleder meg så masse nå, har så lyst på babyen min nå , men hun trenger og vokse seg litt større så jeg får nok smøre meg inn med tåmodighet og litt solkrem i denne varmen . Hi hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil så gjerne tro på mensterminen jeg og, den er 6.09.. Håpe, håpe, men er forberedt på UL termin også. Lykke til da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også på menstermin, da kommer han i august :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har menstermin 25. september - og ultralydtermin 30. september. Håper selvfølgelig på menstermin selv om begge ligger nær hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg skiller det bare 1 dag på de to datoene, så det spiller vel ikke så stor rolle:) men, jeg har snakka med mange venninner om det med fødsel i det siste, og blitt overraska over hvor mange av dem som fødte nærmere menstermin enn ul-termin... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får håpe det stemmer på oss alle da. Men når det er som med deg førstebaby03.09 at det kun er en dag som skiller så er det som du sa da spiller det ikke noen stor rolle.

Uansett så gleder jeg meg noe helt sinnsykt til lille baby jenta mi kommer snart, og det er jeg vel ikke alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer for menstermin den 31 august.... Synes det er lenge til uansett.... Men babyen kommer uansett om man vil eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...