Gå til innhold

August: ENDELIG DEN LEKRE VOGNEN I HUS !!


♥@nette med prinsessene♥

Anbefalte innlegg

da har vi endelig fått vogenen i hus..... er veldig fornøyd.. har fått tak i en Be be confort high treck vogn..... med klikk system og bilsete til å sette direkte på unbderstellet... all hunnør til den vognen... den er så lett og klikke av og på og veier så lite men er så solid og god.. eneste jeg har å utsette på den er prisen... den koster 10500 uten noe utstyr... 1000 ekstra for stelle bag og 1000 ekstra for regntrekk og myggnetting og en 1000 lapp for soveposen +++ men den er lekker.... hadde jo aldri brukt 14000 på vogn men er så heldig at jeg fikk kjøpe alt sammen til netto innkjøpspris så fikk alt sammen helt nytt direkte fra fabrikken til 3800 kr..... og selv om det er barn to og vi er fattige studenter hadde vi ikke spart mye på å få tak i en brukt vogn... for er avhengi av en med 3 hjul fo rå få den inn i bilen.... lille hyundaien vår med et dumt bagasje rom,....

 

så morro ! begynner å glede meg veldig nå altså... b are stelle kommode igjen... og lander vell denne gangen på som sist på en solid stellekommode / møbel fra ikea for vil absolutt ikke ha noe av plastikk med badekar i for de virker så simple..... også ser det penere ut å ha et møbel på soverommet enn en plast dings..... noen med nyttige erfaringer eller tips til bra stellebord ? blir ikke helt enig med meg selv om det !Liker de møbel stellebordene de har på ikea og vi hadde det sist men de er store og tar plass... men har lite skapplass så må ha en kommode til babytøy uansett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...

 

Nei da må du kjenne noen som importerer denne vognen og har lyst til å gi deg den uten å tjene en krone.... har en bror som importerer fra bebe confort så fikk den derfor til den prisen..... veldig greit.....er veldig fornøyd med den vognene... den har noen helt ubetalelige mekanismer og er så enkel i bruk.....

 

Men du kan vell få tak i den en del billigere i sverige ? tror det er noen der som selger den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...