Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ??

m2004

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Gratulerer med tvillinger i magen!

Jeg er også gravid med ei jente g en gutt, og hos meg har de flyttet på seg en god del, slik at jeg aldri har visst hvem av dem som beveger seg.

De har også sparket mye mindre enn barna jeg har fått tidligere.

Har tre barn fra før, 8, 6 og 1 år, har termin 22. september.

:-)

Mine er 4 år de nå... men utfra ul bildene og da de kom til, så var de på samme plass..Til beg var de sikkelig bråkete inni magen, husker en gang måtte jeg til legevakta fordi en hadde sparket så hardt i ribbeina mine....hehe Er gravid nå igjen, er 9 uker, varpå ul igår, der var det "bare" en:) hehe! Bor i trondheim og blir 25 år om noen uker! Ønsker deg masse, masse lykke til med tvillingene!!

Hei,

og grattis med to i magen :-)

Jeg kan ikke svare deg sikkert på det du spør om, men jeg tror mine ligger omtrent på samme plass (ift hverandre) som på UL i uke 20. Skal på ny UL i uke 25, så da får jeg se om de har flyttet på seg. Er i uke 23 nå.

Om du ikke har vært innom der, anbefaler jeg å ta en titt på www.tvillingforum.com. Her er det mange erfarne tvillingmødre og tvillinggravide som sikkert kan svare på det du spør om :-)

(Bor forresten også i Oslo :-).

Annonse

m2004:

Jeg var litt for sent ute (har ergret meg, men har slutta med det), og endte opp på A-hus.

Jeg er ikke helt sikker på hvor ofte det blir kontroller. Jeg var på ordinær ul 19+1 og skal på neste når jeg er 24+1. Etter hvert tror jeg det blir oftere, til slutt en gang i uka. Regner med jeg får opplyst dette på neste kontroll, hvis ikke skal jeg spørre. Men det kommer også litt an på svangerskapet, og eneggede følges ekstra godt opp. De som er lengre på vei kan sikkert svare bedre på dette :-)

Når skal du på neste kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...