Gå til innhold

Juni: Hyler når vi går fra han

Darth Vader

Anbefalte innlegg

Håvard liker ikke at mamma eller pappa går fra han - ikke i det hele tatt. Han synes det er kjekt med besøk - og det er kjekt å være på besøk. I det siste har vi reist ganske mye - og vært på mange steder han aldri har vært før - men han har vært som ei sol hele tida - så lenge mamma og pappa også er der. Han leker og tuller med hvem det skulle være som besøker oss - og når vi er borte så leker han på gulvet og har det fint. Men hvis jeg eller pappaen skulle forlate rommet er det full panikk - selv om vi bare skal på do. Snørr og tårer spruter og han er helt utrøstelig. Er det noen av dere andre som har barn som har sterkt behov for å vite at mamma eller pappa er i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Charlotte har hatt perioder der hun regaerte på det. Hun blir enda sint hvis jeg går, uansett om pappaen er der... Tror det er en fase de må over.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har Sander begynt å gråte utrøstelig når vi legger han til sengs... Han er trøtt rundt kl 19, men sovner ikke før 21-22. Han kan sovne på fanget, men våkner så fort han kommer i senga. Slike perioder har vi hatt tidligere også, håper det går seg til igjen snart.

På mandag hadde sambo sin første arbeidsdag etter endt pappa-permisjon, og jeg jobber fullt nå fram til ferien. Det kan jo være at Sander reagerer på at vi har mindre tid sammen nå. Han blir passet av farmor og farfar, og har det kjempebra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn Johan også....men han gir seg når jeg tar ham opp...

Håper det går over snart!

Her har jeg en teori om at flyttingen har gjort at han er blitt ekstra knyttet til oss...mye nytt rundt ham....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...