Darth Vader Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 Håvard liker å gjøre rampete ting om dagen - med vilje - og helst sånn at mamma ser på. Så skrattler han når han blir "oppdaget". Ikke sånne skumle rampete ting da - men f.eks. å skyndte seg opp trappa hvis noen har glemt å lukke grinda. Da står han på de nederste trinnene helt til noen oppdager han - da setter han oppover full fart mens han storler. Eller hvis jeg sier at nå er det leggetid. Da krabber han av gårde det forteste han greier og gjemmer seg - og ler og ler og ler. Veldig artig lek tydeligvis. Litt mer "ordentlig" rampete ting er å tømme ut søpla - det er også kjempekjekt... Jeg blir stadig forundret over hvor velutviklet sans for humor han har egentlig. Det er bare å sende han et "moro-blikk" så er han med med det samme. Eller hvis jeg later som om jeg blir forskrekket når han roper. Eller hvis vi på tøys prøver å ta skoene hans på oss selv etc. Da glimter det til øynene hans og han er straks med på leken :-). Og ingenting er artigere enn å base rundt med storesøskenene. En artig tid med disse ettåringene nå synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 har også en liten luring i huset her ja:) leker er ikke så moro for tiden, men alt som han vet ikke er lov det skal forskes ut og sjekkes om mamma/pappa sier nei fortsatt. litt slitsomt,men det går greit. syns han kan lære hva som ikke er lov!! merker også at han begynner å bli stor og har egne meninger om ting selv om de ikke kan uttrykkes så godt, blir gjerne gjort ved skriking. hehe.... godt å høre at flere har det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå