Gå til innhold

hvor mange 85 modeller da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg er også med:-) jeg er strax 21 og samboer snart 32 han har ei på 5 fra før, og vi prøver (snart) på vår første:-) er så spennende det her! har ikke første pp før i sep/okt på grunn av eksamener ...alt etter hvordan min tullete syklus er etter at jeg droppa pillene i mars. det er innmari lenge til synes jeg... er så babysyk som bare det nå!

lykke til jenter:-)

Hei sanne85!! så koselig:-)

ja vi gleder oss også veldig! ser gravide og små babyer over alt nå... håper at det snart er min tur! Hvordan går det med deg som ung stemor? her går det kjempefint, vi har blitt gode venner jeg og camilla(5år) vi har henne annenhver uke, og jeg vet at hun gleder seg til å komme hit:-) Jeg gleder meg sånn til å få egne barn nå (selv om jeg er kjempeglad i henne).. vil helst ha 3 stk, men vi får se hvordan ting blir.... er uansett veldig spenende!!! håper vi kan snakkes senere her på bim:-)

det går kjempe bra kathrine85:) hun er verdens skjønneste:) vi har henne bare annenhver helg:/ men no skal vi snart ha henne i 14dager:) gleder meg kjempe mye.. vi har kjempe god kontakt vi også... er kjempe glad i henne, er slik at jeg ikke vil gi henne tilbake:) hun begynte faktisk å spøre om når jeg og pappaen hennes skulle ha baby, fordi det ville hun.. er litt skjønt, er glad hun "støtter" oss, selv om hun ikke vet at vi har det i tankene.. jeg og gleder meg til egene barn, men for meg holder det med 2 stk. eneste som er vitkig å huske på er at vi ikke "glemmer" hans barn når vi får vårt egent.. (noe som jeg tviler på vil skje) :) snakkes seinere kan vi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...