Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Er 37 og i ferd med å komme hit. Skjønte i grunnen det aller mest da jeg ble så skuffa over å få mens i dag.

Men mest gleder jeg meg til å prøve. Har en nydelig liten jente, med en far som stakk rett etter fødselen - noe jeg virkelig aldri hadde trodd skulle skje meg. Var sikker på at det ikke skulle bli flere barn. Men så møtte jeg altså en ny mann likevel.. Samboeren min har nok fortsatt dager hvor han er usikker på hvordan det skal være i en "nyfamilie" og om han virkelig tør å ta sjansen på å behandle begge barna likt, men sakte beveger vi oss over i aktivt prøvemodus.

Og når jeg kjente hvor skuffa jeg ble i dag, tenkte jeg at jeg måtte bare inn på disse sidene og kjenne litt på at jeg er en av mange i alle fall, selv om det kanskje tar litt tid før vi prøver for fullt. Men i min alder kan det jo være greit å starte etter hvert...

Lykke til til dere alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5551244-ny-og-i-ferd-med-%C3%A5-komme-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit! Det er spennende, artig, romantisk og til tider frustrerende å være inne i en prøveperiode.Håper du bare blir her en kort periode når dere starter prøvinga for fullt! Her er det koselig å være men vi vil jo alle gjerne rett inn på "gravid i moden alder" :-)

VElkommen :-)

Ja, er det ikke rart hvor skuffet man kan bli - selv om man egentlig ikke har tenkt å la tanta få fri riktig enda....

Vel, du går en spennende OG frustrerende tid i vente - håper den blir kort og hektisk og at dere begge føler at dette blir riktig for dere :-)

Det er jo litt rart da - i forkant kan man ha mange ulike tanker om hvordan livet blir - om det er fordi man er godt voksen... med eldre søsken... med ulike fedre .... umodne fedre... ikke tilstedeværende fedre.... men uansett skjer det noe het mirakuløst når babyen ligger der og mor og far trekker et lite forsiktig sukk - " dette var et ønsket nurk - velkommen til oss" !!! Tror mye faller påplass for de fleste da, jeg :-) Gleder meg i allefall hvis jeg ligger der med nummer tre og tenker at " dette var et riktig valg for oss " !!! ( tror jeg, da ....- er ikke helt sikker enda pga mange ting ! )

Hei og velkommen:)

Det er spennende å gå over til prøvemodus.Hersker mye spenning rundt det å treffe el.og om tanta kommer eller om hun uteblir.om en faktisk lykkes denne pp eller ei.Glad du og sambo er klare for å sette i gang.Jo flere av oss jo bedre.Ønsker lykke til jeg,og en særdeles fruktbar sommer!

Klem fra vilsågjerne.

Velkommen hit, Nyperosa! Ja, det er spennende tid å g inn i prøvefasen - mye sommerfugler i magen husker jeg :-) Vil jeg virkelig dette en gang til? Spørsmålene er mange, men når man først har bestemt seg så vil man liksom bli gravid NÅ. Og da kommer de månedlige skuffelsene :-( Håper ditt opphold her blir kort og at du rask rykker videre til gravid-sidene.

Annonse

Velkommen hit Nyperosa =)

Så fortvilt det må være når mannen og barnets pappa stikker av fra ansvaret. Og det etter at det lille underet er komt til verden. Hvordan kan de klare det..??

Men godt at du nå har truffet en annen, og ser lyst på å få en liten en til =)

Du også må skrive deg opp på presentasjons-tråden og ikm (ikke kom mens) - tråden vår.

Lykke til med prøvinga!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...