Gå til innhold

Småtrolla!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jepp, termin 22. jan, så da er vi akkurat like langt! Så moro. Du gleder deg vel til å hoppe inn på 2. trimester du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!! Det kan du tro!! :)

Endelig over den "magiske" grensa da! :)

Skal på UL i morra, så det blir spennende!!

Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hvordan gikk UL?

Jeg var forrige uke, og det var en utrolig spesiell og fin opplevelse! Har lagt ut bildene under nicket mitt. Før jeg dro dit så jeg for meg alle tenkelige kjipe beskjeder som "nei, her er det inegnting" eller at den ikke hadde vokst, osv. Men da jeg så knøttet ble jeg så lettet og glad! Det var helt utrolig, hadde jo aldri vært på noe ultralyd før!

 

Formen er ikke så bra akkurat nå, men det har egentlig ikke noe med graviditeten å gjøre. Har bihulebetennelse, så jeg sliter litt med tungt og tett hode i varmen. Skulle gjerne vært ute i det fine været, men blir helt utslått. Men det føles som jeg er på bedringens vei i hvert fall!

Har hatt veldig lite symptomer på svangerskapet sånn generelt. Det er jo småting, men hadde det ikke vært for positive tester hadde jeg nok ikke skjønt det nei! Så det var godt å få bekreftet at alt var som det skulle, mye lettere å slappe av nå. Er jo egentlig bare bra å ikke slite med kvalme og slikt! Litt dårlig matlyst (særlig middag), og sover 11-12 timer om natten, men ellers fint:)

 

Litt artig at vi er akkurat like langt på vei. Lørdag er den store dagen, det er en fin milepæl å komme til 12 fullgåtte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joda gikk fint på UL. Ikke så han no nakkefold eller... (selv om han sa at det har han ikke lov til, iogmad at noen sikkert ville ta abort om det viste seg og være down syndrom, men ikke mulighet for at jeg tar abort akkurat)

Han sa jeg var tilsavarende 11+5. Men jeg går utifra at jeg går over til 12 til lørdag...

Alt var bra med babyen, men hjerte slo 167 pr min?! Er ikke det mye?

Nå tror jeg at formen min er på topp jeg... :)

Følte i går når jeg sto opp at det var no som hadde skjedd. Og nå har jeg faktisk arbeids og shoppingslyst.... :) Så ser ut til at jeg kan dra på ferie i morra! :)

Blir deilig... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det sies jo at formen blir bedre i 2. trimester, så da får du sikkert en flott ferie!

Svarte på det andre innlegget ditt også jeg. Jeg fikk ikke noe mål på hjerteslagene da jeg var på ul, måtte du spørre om det? Håper jeg kan høre det neste gang jeg skal til legen, det er ca 2 uker til. Men jeg så jo at hjerte slo da, selv om jeg ikke kunne høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ha viste meg at hjerte slo så tok han og zoomet inn på hjertet og målte med UL apparatet...

Det var så skjønt og se den lille der inne! Det var jo et menneske!! Den sprellet og bokset. No halt annet å se den nå i uke 11 enn i uke 7-8 altså!! Den så akkurat ut som den gjør i uke 18, bare mindre... I uke 8 så likner den på et romvesen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...