Gå til innhold

kiloene bare ruller på...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg gikk gravid med førstemann la jeg fort på meg. Spiste ikke usunt, men kiloene kom på likevel. La på meg ca 25 kg til sammen. Men mesteparten gikk vekk rett etter fødselen, og etter noen mnd var jeg tilbake til normalvekta mi. Jeg fikk MASSE vann i kroppen.

Var skikkelig bekymra da jeg var gravid for at alle kiloene var fett, men heldigvis så var mesteparten vann. Og det fettet som var, trengte jeg til amminga.

Mitt råd er å ikke bekymre deg, er nok mest vann siden du har gått opp 3 kg på 2 uker.

Jeg er også i uke 16 og har gått opp tilsammen 6 kilo... så du er ikke alene. Jeg er 70 kilo om kvelden og 68 om morningen...så det går litt opp og ned. Jeg holder meg unna godteri og chips, brus o.l. men kiloene ruller på alikevel... vi er nok mange i samme båt ;-)

Hei

å, så godt å høre at jeg ikke er alene :)

på nesten alle innlegg om vekt bekymrer folk seg om et par kg som de har gått opp og da er de i uke 20+ og det har aldri vært noen som har skrevet at de har gått opp noe særlig, så jeg begynte å bli litt bekymra her for jeg allerede har gått opp

6-7kg uten at "jeg har fortjent" det syntes jeg :)

Spiser sunt og holder meg langt unna snop bsf litt i helgene.....ellers drikker jeg mye vann og spiser masse grønnsaker/frukt.

hehe.......høres sikkert "slemt" ut, men virkelig godt å høre at det er andre som er i samme båt som meg...........

INGEN av klærne fra i fjor har passet på mange uker *snufs*, og jeg ser virkelig gravid ut. Magen tyter ut :) og beina ser ut som to tømmerstokker :( ikke alltid bare en fryd å være gravid.......trodde ikke jeg skulle legge på meg så raskt!

Ha en flott dag! Jeg ble ihvertfall "glad" for at det er flere som får sjokk av å gå på vekta....har ikke vært over 65kg på mange år, og nå har jeg tippet over 70 :(

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...