Gå til innhold

Hvor lenge kan de sove i bilstol?

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 5 uker som ikke vil sove stort. Har veldig vanskelig for å finne søvnen. Det hjelper ikke å gå tur med vogna, ikke bysse i armene, ikke pupp. Vi har prøvd ALT! Til slutt kan vi klare å få han til å sovne ved å sette han i bilstolen og svinge den frem og tilbake. men hvor lenge kan han sovei denne. Prøver å legge han over i vogna etter en litn stund ,men da våkner han og da r det på'n igjen. Blir helt fortvila jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5550491-hvor-lenge-kan-de-sove-i-bilstol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ca 45 min. Men legg noe under foran på bilstolen slik at han ligger mer enn han sitter. Man får dessuten kjøpt en type seng som man henger i taket og svinger frem og tilbake, kanskje det kan være noe...? Men prøv vogn enda mer. Mange barn skriker mye i begynnelsen i vogna... Trill over ujevnt underlag, og rist masse og vugg og herj (men ikke for mye da!) med vogna, så sovner de. Og pass på at det er litt mørkt i vogna, men ikke så mye at det ikke kommer luft inn. Vet ikke om dere har prøvd smokk? Hvis dere har, så prøv igjen og igjen, til slutt går det. Prøv kiropraktor!

• 3 uker senere...

Hei! Jeg jobber med bilstoler til barn og har hatt god opplæring på område. Har du en bra bilstol som barnet sitter godt i, det er over 4 kg kan det sitte opp til 2 timer avgangen. Etter det er det bra og ta barnet ut og strekke det litt. Barn under 4 kg skal sittet en halv time av gangen. Jeg har selv 2 barn og den siste er 7 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...