Gå til innhold

Noen som skal på tidlig ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Skal selv på ul om ca 4 uker... er da 9+2.

Gleder meg masse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg skal på ul om ca 3 uker, da er jeg 8+ 0...

Jeg krysser fingre og tær om at alt går bra, og at jeg ser et levende foster på skjermen!!

Skrevet

Hvorfor skal dere det? Er det noe man "får" eller bestiller selv?

Jeg er en undrende førstegangs gravid :)

Skrevet

Får tidlig fordi jeg har pcos, å har mista flere ganger før.

Har fått verdens beste gyn :)

3d og alt...

an hende du får tidlig, er bare å ringe å høre, kan jo lyve å si du er bekymra ;)

Skrevet

Jeg skal på ul i uke 8 .Helt hvorfor vet jeg ikke, men vi har fått litt hjelp med å bli gravide så det er nok sikkert for å se at alt er som det skal.

Gleder meg masse jeg og!

Skrevet

Da fikk jeg bekreftet ul.. =) 20 juli, da er jeg 7+ 3 tror jeg.. !

Klemmer fra

Skrevet

Legen har lovet meg tidlig ul så bare han kommer hjem fra ferie skal jeg få henvisning. Fått time hos han når jeg er 6+1 så jeg regner med at jeg kanskje får rundt uke 8-9. Håper jeg!

Skrevet

Hei.

Jeg var på UL uken som gikk, da var jeg 5,1..... ikke mye man ser da men man får ihvertfall bekreftet at spiren er på plass :o)

Skrevet

Hei. Jeg skal også på tidlig ul. om 4 uker. er da 8+4 eller noe sånt. Fordi jeg tok pergotime- kur. Bare for å se om det evt er flere....

Skrevet

Jeg skal på neste uke - da er jeg uke 5 eller 6. Skal inn fordi jeg har hatt exu for noen uker siden og de vil sjekke at spiren sitter der den skal denne gangen. Krysser fingrene!

Skrevet

Jeg var på ul i dag. Er 5+3 og jeg såg fint lite. Gyn såg det han ville se, så da er det jo greit ;o) Stor fostersekk, plommesekk og foster. Ingen hjerteaktivitet enda, men skal til ny ul 01.08 får å se hjerte slå. Dette pga antifosfolipidsyndrom og tidligere aborter. Det blir nervepirrende uker, men har en god følelse. Må jo tenke positivt for den lille!! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...