Gå til innhold

November: Hei Pusur_mor og andre bim-jenter fra Stjørdal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke typisk. Dette treffet hadde jeg gleda meg til for jeg fikk ikke med meg de to forrige, og hva skjer ? Jo hele familien blir slått ut av diaré og oppkast i varmen. Koooooseli', ja.....not. Kommer sterkere tilbake om to uker.

• 2 uker senere...

Har vært på ferie i Nord-Norge i over 2 uker. Gikk derfor glipp av siste treff (+ de to forrige pga jobb). Setter antakelig kursen hjemover i kveld, og vil da være hjemme i morgen tidlig. Så hvis det er treff i morgen, er det kanskje min tur til å delta :)

Kan imidlertid ikke love noe, for min mann lå med oppkast og diare + feber natt til i går + i hele går. Vi andre har berget så langt (bank i bordet), blir mer optimistisk for hver time som går. Så tidspunkt for hjemreisen er ikke 100% bestemt ennå.

Er det forresten noen på Stjørdal som har lyst på kattunge til tross for svangerskapet? Reiste på ferie med katt og 4 kattunger. Planen var å ta dem med hjem igjen for å forsøke å få gitt dem bort etter ferien. Nå er imidlertid min mann stemt på å etterlate dem her slik at svigerfar kan avlive dem. Har ikke problemer med avliving av kattunger, men synes det er ille å ta alle av dage uten å forsøke å få gitt dem bort først...

Så hvis noen vet de vil ha kattunge, vær så snill å svar i dag, for ellers blir de ikke med hjem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...