Gå til innhold

Oktober: Det går vel ann å ha en sånn vogn med 3 hjul selvom det er oktober/vinter??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å herregud, blir så irritert på vennindene mine, sier at det ikke går ann..

(de fleste har ikke barn selv en gang)

Nå har det seg sånn at det er den vogna jeg vil ha ,(quinny freestyle, eller noe sånt) og får jeg ikke den så går jeg ikke ut! (...neida, men vil ha den)

 

Noen andre som skal ha den vogna, eller en lignende?

Eller er det bare jeg som er treig og ikke skjønner hvorfor det ikke funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt den vognen..Men her jeg bor er det ikke så mye snø om vinteren. Eneste er at alle sier det er litt liten plass i bagen til pose. Tror det går helt fint.Sjelden mange minusgrader her også. Den er kjempelett å kjøre. Er du som skal være fornøyd, ikke dem..Men forstår hva du mene.Typisk å måtte blande seg.Jeg har termin i Oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. bor i oslo, så litt snø blir det jo, men det er det jo uansett hvilen vogn man har..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min første jente som er født i desember 04 hadde jeg trehjuling og det funket i all slags vær, nesten lettere enn med fire hjul etter min mening... Skal ha trehjuling denne gangen og, teutonia, digger den vognen :) Har hørt at quinny sin kan bli litt ustabil når man ikke låser av fremhjulet, men da er det jo bare å låse fremhjulet når/hvis man er ute i humpete føre :) + og - med alle vogner omtrent, gjelder å finne sine egne kriterier, jeg er på vogn nummer tre nå og er rimelig fornøyd, he-he!! (Mange ting man gjerne ikke tenker over med førsteman som man passer ekstra godt på å få med til andre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å trille 3-hjuling med luftfylte dekk, uten problemer. Da sett i forhold til å trille 4-hjuling i snø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det...typisk at de som ikke har barn skal komme med slike innspill... de selger jo trehjulinger til bruk året rundt, faktisk er det mange som mener det er bedre med tre hjul på vinteren... jeg ser for meg at det kan stemme siden man med en 4 hjuling må bikke å styre for å svinge vognen! tror bare det gjelder å ha store gode dekk, uansett vogn:) bagdelen på den vognen er litt liten ja, men så finnes det jo andre poser enn voksi poser da! dun å lammeskinn er jo bra:)

 

Kjøp den vognen du selv ønsker, det er jo du som skal være fornøyd, ikke venninnene dine:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har vi nettopp kjøpt Quinny Comfort. Tror selv det er lettere med en trehjuling på snøføre enn en vanlig med fire hjul. Synes "alle" har de vognene for tida, må jo være en grunn til det. Bagdelen er jo litt mindre enn på de fleste andre vogner, men vi ble anbefalt å kjøpe dunpose, og det er jeg sikker på vil fungere bra. Lykkt til med din Quinny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner hadde trehjuling om vinteren (vet ikke hva slags), og det var visst absolutt ikke å anbefale når det var mye snø. Satte seg lett fast og var vanskeligere å manøvrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha nr 2 i oktober, har kjøpt simo denne gangen. den er mye mer egnet til vintervogn. trehjulingene er vanskligere å kjøre på vinterføre, mindre plass i bagen og den dekker ikke godt for åpningen til babyn nede i bagen. hver sin smak, men jeg har i værtfall lært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte triller man egentlig ute i mye snø? Hva man velger må være helt opp den enkelte. For noen er det problematisk med ting andre ikke har hatt problemer med i det hele tatt. Det beste er å erfare selv.

Hvor og hvordan man bor i landet vil også ha betydning for hvor mye snø som kan bli liggende, og i hvor stor grad det brøytes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...