Gå til innhold

Så mange forsmådde kvinnfolk samlet på ett sted.. Tragisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk inn her fordi sambo ikke er biologisk far, men alikevel er som en ekte far for datteren min. Hun er 6 år og har aldri hatt noe med sin biologiske far å gjøre. Da jeg var halveis i svangerskapet sa han at han angret og ikke ville ha barn alikevel. Han nekter å treffe henne.

Takk og lov for at jeg traff en så god mann som jeg har nå, som tar seg av datteren min som om hun var hans egen.

Det eneste som bekymrer meg er om hans følelser for henne vil endres dersom vi får et felles barn. Et barn som er hans eget kjøtt og blod. Datteren min er avhengig av sin stefar som om han er hennes pappa siden hennes biofar ikke stiller opp. Men jeg vet at en stefar aldri vil kunne erstatte en biologisk far, og at samboeren min ikke kan styre følelsene han _kan_ sitte med den dagen vi får et felles barn.

Vil datteren min "miste" en pappa til?

Så faen ta hennes biologiske far som nekter å treffe henne og bli kjent med henne. Være en hun kan stole på at alltid vil føle like sterkt for henne uansett hva som skjer eller det kommer flere barn til. Hun er hans jente for alltid, uansett hvor mye min samboer stiller opp.

Hadde min datter hatt en ekte pappa og en snill stemor som faktisk brydde seg om henne, ja, da hadde jeg vært lykkelig på datteren min sine vegner.

Dere forsmådde kvinnfolk, skjerp dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke vår skyld at faren til datteren din ikke vil ha kontakt med datteren sin da!!!

Istedet for å kalle oss "forsmådd", så kan du heller ta kontakt med barnets far. Skjønner ikke hvem av oss her inne du sikter til med innlegget ditt.

Og når det er sagt, så er vi faktisk ikke så ille skjønner du. De frustrasjonene som kommer frem her inne er for at det ikke skal gå utover andre og for å få litt støtte i en sliten hverdag. Dessuten tro jeg ikke det er så ille som folk får det til å se ut som.

Skrevet

Skjønner heller ikke hvem HI sikter til med forsmådde kvinnfolk? Er det stemødrene som er forsmådde - for hva? Er det biomødrene som er forsmådde - i betydning forlatte?

Skrevet

Jeg sikter både til biomødre og stemødre. Ikke alle, men de av dere som føler dere truffer kan jo kanskje tenke over saken.

Hver gang jeg er innom dette forumet er det enten en biomor som rakker ned på barnets stemor eller omvendt, men det som fikk meg til å skrive innlegget i dag var innlegget under her som heter "hehe,biomor har fått seg ny bebi!(ser ikke uuuut)"

Jeg skrev dette til alle de forsmådde kvinnfolkene som ikke tåler at barna er glade i en "mor" til.

Skrevet

vel, det var ikke lett ut fra hovedinnlegget ditt å forstå hva du ville!

Tror du lider av begrepsforvirring.

Hva med å slå opp i en ordbok?

Skrevet

Jeg trenger ikke ordbok for å kalle bitre stemødre og biomødre forsmådde kvinnfolk.

Skrevet

kanskje du kan definere meningen med ordet forsmådd for oss da? "forsmådd er å være.................."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...