Gå til innhold

vondt i magen - og blødninger


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, er 6 uker på vei, og har vondt i magen og korsryggen....har også hatt noen småblødninger - helt svakt svakt. Noen andre?

Hadde det ikke sånn med førstemann, da var jeg i full aktivitet hele svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg var til legen i går, med det samme som du beskriver. Hadde lyserosa til mørk utflod, ikke klumper.

Han sa at dette ikke var unormalt, og smertene var ett graviditetstegn.Jeg hadde mensen murringer i magen og ryggen.

Håper alt går bra for deg:):)

 

M.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene kommer og går, kan være ganske intense når de er der. Har ikke blødd noe i dag, men i går og søndag, og forrige uke...det er ikke mye som kommer og det er ikke reint blod....men nok til at jeg dro til legen. Han beroliga meg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme som meg da, var hos legen i går jeg også, ble beroliget, men ble faktisk mere rolig nå. Takk skal du ha :) Er du langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks uker på torsdag...Det er vår første så det er både spennende og skummelt på en gang, merker jeg som vanligvis er så rolig er nesten blitt litt overhysterisk:) Men det hører vel til....skjer jo ganske mye nytt med kroppen, og hormonene svinger veldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Jeg er liksom i andre enden av skalaen.. Jeg fikk en positiv test for litt over en uke siden. Og har kjent veldig lite siden dess.. ikke særlig mensenmage, ikke blodspor, ikke særlig ømme pupper, ikke kvalm. Rett og slett ingenting.. Så jeg syns det er unormalt den veien - trodde da at jeg kjente mere med første mann.. Man burde vel kjenne at livmoren vokste og var vond pga det? Jaja,, jeg får bare slå meg til ro med at alt sikkert er i orden og så får jeg se når jeg skal til legen i uke 7+4..

 

Lykke til med svangerskapet dere to!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...