Gå til innhold

Mille80 Og andre ..hjelp?????? :(

Anbefalte innlegg

Sitter her temmelig frustert nå ja...er 4 dager over Ikm..ingen mens...negativ test i morgest..:( Skjønner ingenting...godt at ikke mens kommer..men vorre greit med positiv test da.....Slitsomt å gå å håpe hele tiden....snufs...GODE RÅD er dyre!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5549892-mille80-og-andre-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, uffameg. Venta på deg her inne,håpet på positiv test.. Æsj, skjønner virkelig din fortvilelse!!! Kjenner jeg får litt vondt med deg, sånn venting er grusomt.

Om jeg har noen gode råd er vel heller tvilsomt, men det finnes jo alternativer da. Enten så slo det alternativet til som vi absolutt ikke skulle ha noe av at du har litt forvirra syklus for tiden... Har du regna akkurat ut i fra 28 dagers syklus f.eks...? Siden du bare er i 1pp, kan den godt være noen dager i ulage..

Og uten å gi deg falske forhåpninger, finnes det jo faktisk de jenter som ikke tester positivt før mer enn 4 dager over ikm...

Hvilken test brukte du forresten??

Skikkelig god trøsteklem

Ja...det er så nedtur..sitter her med tårene i øynene..fikk neg test i mårrest og har hatt årets værste dag på jobb...50 cm alvorlig ulykke med hest....tenke alle tankene mine da...barn i magen, hjerneskade..+ fler..sukk.....og er sååå sliten.....

Brukte clear blue jeg...med kryss..som ikke kom altså...sukk...er jo 4 dager over nå..men men. syklusen min er nå blitt 33 dager....om jeg får mens i morgen..men tviler på det..tappen er lukket og hard....og ingen mens smerter....:(

dritt....

Æsj, for en dag!! La tårene komme, godt å få utløp etter en slik møkkadag!!! Det er fullt lovlig:)

Syns du skal prøve å koble ut alle tanker om mens, ikke mens, graviditet, tester, jobb og hester i kveld, sette deg i armkroken til kjæresten, og bare slappe av i kveld... Kanskje veldig lett for meg å si tenker du,men lov meg å prøve da...

Annonse

Æsj, er det ikke typisk......:( Vi får støtte deg så godt vi kan vi jentene her på bim da:) vi skal jo være her for hverandre..!

Angående testen du tok så regnes jo cb for å være en av de sikreste og da, og den burde jo slått ut såpass mange dager etter ikm..

Kanskje det er denna møkka-syklusen da..

Uff, hadde vært så fortvilet selv hadde jeg vært deg. Og så er det liksom ikke så mye annet du får gjort enn og vente da.. Og det kan jo bli j***** slitsomt i lengden. Man blir liksom så fokusert på den ene tingen, at det er vanskelig å i det hele tatt tenke på andre ting..

Vanskelig å oppforde til å slappe av og tenke på andre ting nå, for skjønner at det antageligvis ikke er den enkleste ting i verden nå...

UANSETT Sussa!! En positiv ting skal du vite og tenke på: En dag vil høyst sannsynelig du bli gravid, og senere en god mor.. Så om det drøyer med tiden har du noe veldig vakkert å se frem i mot:)!!

Enn om jeg kunne vært så harmonisk som deg...det hadde vært godt...det bare 1 pp..men er allerede fortvila...håpet blir jo større for hver dag når mens ikke kommer..sukk..vedder på at den blir borte ett år..bare for å være jævli..hehe..sorry språket...klarer jo heldigvis å koble ut dette når jeg er på jobb..men i dag hjalp jo ikke akkurat d på...

Nå kom fredrik hjem gitt....kom inn døra...gikk inn på stua..prøvde å smile og være glad..."jeg er så sliten" sier han og går rett opp i andre etasjen til datan sin..."kan du ikke komme ned å gi meg ett kyss?" sier jeg...Senere..fikk jeg til svar..jeg har så lyst til å grine nå...men det blir for dumt...:S

Nei håper ikke jeg trekker ned humøret ditt i dag nå...huff..føler meg som en superklager....sur er jeg nå..pottesur....

Det med god mor kan jeg ikke vite..hehehe..desverre..men håper jo på d:)

Pass dine ord:) Du har bare skrevet med meg på mine gode dager... Spør samboeren min... Sitat "egentlig er du verdens søteste og snilleste jenta mi.. men samtidig kan jeg banne på at du også er en av de værste når du er som du er nå...." hehe.. heldigvis (eller uheldigvis for hans skyld), er det stort sett han som det går utover på en dårlig dag...

Uff, du må da få ett kyss av han i det minste..Gå opp og fortell han hvordan du har det, og at du i det minste kunne trengt en klem eller ett kyss.. Vi jenter trenger det på sånne dager!!!!!

Er i litt dårlig humør i dag selv jeg.. Har heller ikke sett kjæresten min noe særlig de siste dagene, så hadde virkelig sett frem til en kose kveld på sofaen, men den gang ei... Ut med kameratene.. Blæh.. Kan sitte her alene jeg, og bli en skikkelig data-nerd, thihi. Godt jeg har koselige jenter som deg å prate med da:: Og du, det er kov å klage!! Snart en dag er det jeg som trenger din trøst og gode ord:)

Vi må vel hvertfall håpe vi blir noen gode mødre:) Kan jo ikke tro noe annet.....

P.s: Du skrev tilfeldigvis navnet på samboeren din.. Syns det er sååå fint navn, faktisk ett av navnene jeg kommer til å vurdere sterkt om jeg en gang skulle få en gutt:)

Klem

:) hehe..ingen er vel perfekte..men du har rett ang d med samboer..han som får d om jeg er sur..men har bestemt meg for å ikke la d gå utover han..men nesten på bristepunktet nå ja...hehe...har du ikke msn? Liker ikke å skrive så mye negativt her på siden:( Vil jo gjerne være blid og hyggelig og søt og snill og omgjengelig..ja rett og slett perfekt....;)

Blir ikke noe kosekveld på meg heller...han dro for å vaske bilen av alle ting..klaga på at jeg hadde skitna den til i helga..sukk...han som dro bort uten meg:/

:) ja han har fint navn...liker d godt..om vi får gutt så vil vi ha tobias, daniel eller tommy tror jeg:) Liker dem godt..jente: Leah emilie..:)

Å, nå blir jeg irritert... vaske bil¨... jeg er så lei av å vaske bil.....!!!! min samboer skal også vaske den j**** bilen hele tiden...

Du og jeg og mannfolk.... finni ut at vi er like der flere ganger vi....:)

Og du, vi har også tenkt veeeeldig på Daniel...:) ligger faktisk så vidt over Fredrik. Og Tobias var jeg fast bestemt på før, men venninda ni har døpt sønnene sin for det..

Snodig det her, for Emilie har vi også vært innom, men heller nå mot Nathalie kanskje.. eller Guro... eller rebekka... Å, man kan drømme seg bort..:)

Jo har msn vettu:) Vil du legge ut e mail adr din? Hadde jo vært koselig da..

hihi..sånn kan d gå ja...ja rebekka og Natalie liker jeg og godt..men guro blir for kvasst...tenker på gulrot jeg da..hihi...sorry:)

[email protected] er min adresse:)

MANNFOLK JA...og de forbanna bilene deres..tror du han brydde seg d kvasst om at jeg fyllte opp diesel på bilen da? Nope...:8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...