Gå til innhold

Kjære Iselin79 gravid med mirakel :)


Soffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hepp..:)

 

Fikk ikke opp bildet på linken..:) Men ser jo i navnet at det dreier seg om Matthew McConaughey :) Han er veldig kjekk han ja. :)

Har du sett poseideon, den nye filmen på kino om den båte som blit tatt av den bølgen. Han som spiller en av hovedrollene der, minner meg litt om Matthew... Han har et flott smil..:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så langt ennå gitt..

Jeg jobber utenfor Ålesund og bor i Trondheim, og helgen blir stortsett brukt i en armkrok...en veldig god armkrok for øvrig :-)

Jeg dreiv bare å titta på hovedsida til den linken du oppga, og Damn... samme hva folk sier, det er mye pent i Hollywood og deromkring:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse pent å se på, helt klart.:) Men det er ingen andre jeg vil dele senga med om kvelden enn kjæresten min. Han er den beste..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig... altså om min da:) Han var så søt i dag på msn.. han hadde fått kriblinger i magen av tanken på å holde noe han har vært med på å lage i armene sine.. *savne*

 

Det kjipe med å være ukependler er at jeg ser han kun i helgene...

Er det slemt å håpe på å bli sykemeldt? Så jeg kan bo hjemme på heltid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lest det, så utrolig fantastisk..:) Han virker som en go gutt..:)

 

Njeida..:) Om du ikke føler deg så fresh så er det jo ikke noe galt å sykemelde seg da...hihi..:) Med det er jo godt å savne hverandre også.

 

Det er den delen jeg gleder meg til ved fødselen, liksom etter at mini har kommet ut,at pappa tar førstee stellet så sitter vi å ser på den lille sammen etterpå...*sukk* Kanskje litt klisje, men det blåser jeg i :)

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for kort....

6+2 bare...

Skal ikke til lege før i august så da får jeg stadfesta termin... men tror det blir i februar mars skifte en gang..

 

Jeg gleder meg masse til å se han som pappa jeg.. Har en følelse av at vi kommer til å få en skikkelig pappaunge.. :)

 

Heldigvis skal jeg hjem på torsdag denne uken og neste torsdag så det bli korte uker.. og så er det ferie, så får vi se hva som skjer.. :)

 

Syns klisjeen din var nusselig jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kunne jeg ha løyet og sagt at tiden går sååå fort. Men syntes det går drit sakte jeg..:) Nå har riktignok min mage begynt å komme.

Er 14+1 i dag, men jeg vil ha sånn fin gravid mage som alle har om dagen jeg... Sånn at man kan se det ordentlig..:) Sånn at folk kan kommentere "å, så koselig, når er termin?"

 

Hører ikke til inne på 1.tri en gang, men jeg føler at på 2. tri snakker folk bare om at de kjenner den lille sparke osv, og alle har så peil på barn og gravid og sånn. Og her inne på 1. tri føle jeg at det er mange som er like grønne som meg...hehehe..:)

 

Krysser fingre og håper at klisjeen kommer i oppfyllelse..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Du er jo rene proffen i forhold til meg da....

I går ringte jeg legekontoret for å få flyttet på legetimen min.. Jeg menr... 13+0 er vel litt i seneste laget... hun var enig, og jeg ble flyttet frem 10 dager:) Det er en sånn dag jeg gruegleder meg til egentlig.. tenk om ikke alt er som det skal? Det er sikkert det.. men litt bekymret er man jo til man kommer så langt :)

 

Foreløpig slenger folk kommentarer da... på om når jeg skal ha familieforøkning som de kaller det.. Det er spes her på jobb da... HAHHA sier jeg, og tenker de skulle bare visst.. :) Kjøpte en bok her om dagen som var fantastisk.. "På vei : unnfangelse, svangerskap, fødsel" av Gro Nylander. Den likte jeg veldig godt fordi den tar opp historier om hva folk har gjennomgått.

 

Klisjeer blir virkelighet! :)

tida går aaaaaaaaaaaalt for sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare litt lenger på vei, men føler meg langt fra en proff ja..:) Men har jo vært igjennom litt med den lille i magen. Trodde vi hadde mistet den her en periode..:) Men nå er alt bare supert..:) H'n er veldig aktiv, og jeg finner hjertet lett med babywatcher om dagen, og det er morro. Kjente h*n for første gang her om dagen også. Sånn boble aktig der hvor babyen ligger. Leste på "min uke" om hva som skjer med babyen denne uken, og at man lå på magen kunne man kanskje kjenne livmora...hvordan kan man kjenne det a???

 

Har enda ikke fårr noen kommentarer på magen jeg, men den er der altså, men den er akkurat sånn liten at folk sikkert ikke tør å spørre..hehehe... i tilfelle jeg ikke er det liksom...;)

Jeg har også et par bøker av gro nylander, har en som heter på vei, og en som heter mamma for første gang. Greit å lese litt.

KOmmer nok til å lese masse om babyer, eller om barn generellt, da jeg ikke har så mye erfaring med småbran egentlig.. Kjempespennende.

 

Ja, det var litt sent med første legetilme i uke 13, så det var bra du fikk ordnet så du får komme før... De bare fyller ut grav. kortet. Veier, tar blodprøve og snakker på 1 kontroll. Har legen din UL apparat eller?

Hvis ikke kan du jo høre med legen om han vil se om han finner hjertelyden med doppler. Men du er jo "tidlig" da, så det er jo ikke sikkert man hører noe da men...:) Gøy om du skulle høre da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de har det for å være helt ærlig.. harliksom ikke vært hos dem med dette før.. Men det er koblet til St.Olavs hospital og studenter og greier, så de har stortsett sånn tipptopp utstyr. Så vi får se.. Tida til da snegler seg bare av gårde, og jeg er utålmodig.

Heldigvis skal jeg ut i ferie snart, og da går tida sikkert for fort:) Og det er jo bare uken etter jeg skal på kontroll :-)

 

Ingen som kan kommentere noe helt enda gitt.. Men på den andre siden så er jeg jo heller ingen lettvekter, så kanskje folk ikke kommer til å spørre uansett:) Er ikke kjempestor da, bare litt over snittet:)

 

Min eneste erfaring med smårollinger er 5-6 åringer... tror de fungerer litt anderledes enn spedbarn gitt :D. Derfor er det greit å lese litt. Jeg tror formelen min blir som følger: litt bok + litt andres erfaringer + egen intuisjon. Da kan det vel ikke bli for ille.. Tror ikke det er lurt å låse seg helt til en ting bare. Og andre skal man jo heller ikke stole blindt på ettersom folk fungerer forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende da...:) Jeg tror man bare ikke må tenke på at man er gravid jeg, da går nok tiden fortere.... RIIIGHHHT...for DET er lett...hehehe. Neida, men jeg prøver å tenke sånn iallefall, ikke tenke på mye på mini i magen..:) Men jeg må alikevel høre bittelitt med babywatcheren min hver dag, sånn at jeg vet at alt er ok. Bare sånn kort.

 

Er så redd for at jeg ikke skal bli en bra forelder jeg, at jeg ikke klarer å gi barnet en bra oppvekst, oppdragelse, lære det om de viktige veridiene i livet osv.... Man ser jo så mange tragiske skjebner om dagen. Tenk når han eller hun blir tenåring, alt som skjer da..uææ.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, så tror jeg det er sånne tanker som gjør at en blir en dyktig forelder. Man er liksom villig til å ta i litt ekstra da... En venninne av meg sa (og jeg syns hun er en kjempeflink mamma) at guttungen var nesten hele livet hennes, men trikset var at han aldri skulle få vite det. Tror du kommer til å klare deg kjempefint jeg.

 

Jeg vet ikke selv enda jeg... jeg håper det skal gå greit ;) Men vi får se... Har heldigvis noen få jeg forhøre meg med og sånn... åsså er det jo så mange flotte programmer på teve... HÆHÆHÆHÆ :-) Vel.. litt kan man lære hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Dr.Phil og sånn HAHAHAHAHAHA.... Han er jo ekspert på alt mulig.....*ler*

 

Ja, jeg håper jeg blir en bra forelder, det er så mange feller man kan gå i, håper jeg bare klare å hoppe unna de. Eller VI klarer å hoppe unna. Er veldig glad for jeg har samboer, han kan nok være litt strengere på ting, så om han er det, kan jeg lære barnet vanlig folkeskikk og sånn...hehehehe... :) Det skal nok gå bra.:)

 

Har du noen følelse på hva det blir eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det litt omvendt tror jeg.. :) Jeg blir den strenge og han blir den snille eller no... har jeg en liten følelse av da.. Men så lenge vi alle har det bra så skal vi få det til å funke! Sånn er det bare :)

 

Folk sier jo at man er så fryktelig dårlig når det er jente, så jeg har en liten følelse av at det er gutt.. Alle i familien får gutter. Det eneste er at det er tvillinger på begge sider av familien.. Og det kan fort bli litt panisk gitt.. Tenk om atte jeg har det på vei.. Det er liksom noe jeg ikke tør å tenke på en gang.. Er det det, skal vi sikkert klare det å, men ettersom det er første gang kunne det vært greit med bare en :)

 

Enn du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært noe dårlig jeg heller. vært litt kvalm innemellom, men ikke dårlig. Men har vært veldig trøtt, det er jeg litt enda også. Har fri om dagen, så jeg surrer mye rundt..:)

 

Jeg får jente jeg tror jeg... Har blitt spådd av to stykker og han siste som spådde var rimelig sikker i sin sak så vi får se. SKal på ordinær UL 4 august, så da finner vi det nok ut da, om ikke babyen er veldig sjenert...hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo innrømme at jeg gjerne vil ha jente.. siden alle andre har gutter mener jeg :-) Hun kommer til å bli kjempebortskjemt.. Men sannheten er at jeg blir fornøyd bare bebisen har 10 fingre og 10 tær:)

 

Samboern er like dan... Han ønser seg en liten prinsesse :-) Men som sagt.. akkurat nå tenker jeg gutt.. men det kommer helt sikkert til å forandre seg.. Og vi har dessuten bestemt oss for at vi vil ikke vite.. skummelt det der.. men litt arti åsså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...