¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Herregud, sitter her med en skrekkblandet fryd.. vi har begynt å kikke på litt babyting og sett oss ut en del ting vi vil kjøpe. Men har avventet og ville avvente en stund før vi kjøper noe. Har mistet to ganger og er redd for å miste igjen+ at jeg er litt overtroisk da. Er i uke 22(21+1). Men i dag så fikk vi en reklame i posten om at den ene vogna vi hadde tenkt å kjøpe til jenta vår var satt ned til halv pris!!! Fra 1500 til 799,- Så vi dro ned og kjøpte den!!! Nå står den i stuen til skue og jeg vet ikke helt hva jeg skal føle... er koselig å ha gjort det første innkjøpet, men samtidig veldig skummelt.. Vesla sparker som en gal inni magen nå etter at vi kom hjem fra handleturen, så jeg håper at jeg kan ta det som et positivt tegn på at hun liker vogna og gleder seg til å prøvekjøre den..hehe;) Er man overtroisk og engstelig så er man det, sånn er det bare.. Vognen vi kjøpte er en Akta Graco trille som man kan sette barnesete rett nedi:) Veldig stilig design og veldig praktisk:)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Ååååhhhh....Så gøy, hvor kjøpte dere den? Var jo ikke dyrt i det hele tatt da:) Jeg vil og kjøpe men samboer vil vente...argh.. Er bare 14+1 i dag da, så det er kanskje litt tidlig men....har såå lyst:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Kjøpte den på babyshop. Er å fiiin!! Prøver å legge ut bilder etterhvert under nicket mitt:)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Ja, gjør det.. Hadde jeg kjøpt vogn nå hadde jeg vet sittet i stua å fikla med vogna et par dager....trilla den rundt i stua og sånn....hehehehe..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 Har lagt ut bilde nå.. Er den ikke fin?!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Vogna var kjempe fin.. Fine bilder av babyen deres også da.. Kjempetydelige. Gleder meg til jeg kan legge ut sånne bilder i albumet mitt..
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2006 Løp og kjøp du også da vet du;) Men du, hvor er du fra da? og når hadde du termin sa du?
sajam Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Hei hei! Det var super fin vogn ) Hvilken babyshop butikk kjøpte du den på? Vi har sete, men jeg ønsker meg så sårt trillen til og.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kjøpte den på babyshop i Lillestrøm, men de har den nok på tilbud i alle babyshops butikker. Vet de har den på Skårer/lørenskog også Ja, det er en smart trille:)
sajam Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Tusen takk ) Da spørs det om jeg ikke må prøve Babyshop på Slependen i morgen.
Yvonnemor Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer med ny trille. Husk at nyfødte babyer skal ligge flatt med ryggen og kun sitte i bilstol kort tid av gangen. Bilstol er ikke egnet som vogn. Små og skjøre babyrygger må man være forsiktige med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå