Gå til innhold

Journal skriving


Mammaen til Tomine

Anbefalte innlegg

noen her som har vært på journalskriving på Bærum? skal jeg ta med noe annet en papirer? trenger de en urinprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Propelle i gjengen vår har ihvertfall vært vet jeg :o) Hør med henne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sendt en sms til henne og venter spent på svar. Hun kikker nok ikke så mye på telefonen for tiden...jeg kommer nok til å glemme den totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært på journal skriving forige uke, men det ble avlyst pga ferieavvikling og sykdom. Fikk beskjeden dagen før. Forstår at de ikke kan prioritere dette, men syns det var kjipt. Så jeg måtte sende "ønskebrevet" i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte meg å sa de ikke hadde tid til min time, så eg har ikke tenkt å føde der, jeg blir jo kjempe skuffet dette er jo første gang for meg. Å få høre at de ikke har tid gjør enn ikke veldig høy i hatten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var på journalskriving forrige veke, det var ein hyggeleg halvtimes samtale med jordmor, som fylte ut alle skjema som dei trengde. Du treng ikkje urinprøve, men ta med alle papira dine, rhesuslapp og slikt. Ta også og tenk gjennom om det er noko anna du gjerne vil dei skal vite, slik som eg hadde hofteleddsdyslapsi når eg vart fødd, og då tek dei automatisk og undersøker veslejenta mi!

 

Har ikkje fått nokon sms frå deg, men ser deg vel seinare i dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...