scania!2åring og lastebilspire Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 føles så rart at jeg skal være borte i et år!vet jo at det kommer til å være nok å gjøre,men likevel,har aldri vært uten jobb så lenge. prøvde å tigge til meg en uke til på jobb,men ble beordret til å gjøre i stand til babyen hjemme;-) tenkte jeg skulle kjøpe en blomst til dem på jobb en dag,de har virkelig vært helt fantastiske.jeg har stort sett fått alt etter mine behov og hvordan jeg har vært i form. alle skulle hatt slike kolleger og en slik arbeidsplass:-) det som er litt kipt er at jeg ikke har nett hjemme:-(så nå blir kan jeg ikke logge meg inn her når jeg lurer på noe.... får hoppe inn på nermeste internett kaffe;-) ville egentlig bare takke alle her inne for all hjelp gjennom 9 mnd:-)dere har vært til kjemps stor hjelp, og jeg er kjempe glad for at jeg har hatt dere å mase på!!! lykke til alle sammen!!!! klemmer fra
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 lykke til til deg også.. det var fryktelig stille her idag..
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 ja,det var det...folket er kanskje ute i finværet:-)eller sniker seg langs husveggene for å komme fortest mulig inn i skyggen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå