Gå til innhold

Aargh!! De hadde forvekslet blodprøven min med noen annens...

Anbefalte innlegg

Moroooooo....

Var hos gyn nå, og han så på resultatet fra blodprøven jeg hadde tatt for å se om jeg hadde hatt EL. Han sa bare at her er det noe vanvittig rart og ikke minst galt... Jeg hadde verdier som tilsa at jeg var i overgangsalderen og ikke hadde mensen. Det stemmer jo overhode ikke, og eneste han kunne tenke seg hadde skjedd, var at de hadde forvekslet blodprøven på sykehuset... URK!

Så nå skal jeg ned igjen for å ta en ny en. Greit nok, for da ser jeg jo om jeg har hatt EL denne mnd!

Fikk forøvrig resultatet etter HSG-røntgen også, og det så veldig bra ut. Ingen tette eggledere hos meg :o)

.........overgangsalderen du liksom.........hihi...

Fortsetter under...

Er så teit når de tabber seg ut sånn, i alle fall når du er veldig nysgjerrig på resultatet! Overgangsalderen hørtes jo VELDIG feil ut ja! :o) Så bra at den andre prøven var bra! ;o) Lykke til videre!

Uff, ja tenk å få en slik beskjed...

Jeg spurte gyn om det var noe sjans i det hele tatt for at det virkelig kunne stemme, men da sa han at da hadde jeg vært den første... Det hadde aldri forekommet som han kunne erindre. Ikke disse verdiene sammen iallefall!!

Men det er jo for ille at slike ting skjer da, jeg kunne jo ha fått en skikkelig forferdelig nyhet, eller hun andre også for den saks skyld...

Det forekommer jo... Huff, godt det "bare" var overgangsalder ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...