Gå til innhold

lat


clarise

Anbefalte innlegg

er så utrolig lat i sola:) noen som kan gi meg ett spark bak?

skulle klipt plen. vaska kopper. rydda og diverse.

men når jeg kom meg inn, så blir jeg sittende her....

lat ja, men har det bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... helt enig med embarazada06 :-D Nyt sola, latheten og alt som er.. :-) Jeg selv har brukt flaut lang tid på klesvask, oppvask og middag idag.. :-) Litt for mye bim'ing i dag og litt for liten tiltakslyst :-)

 

Men ferien startet i går da, så jeg innbiller meg at jeg kan være litt lat frem til vi drar.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempelat, eller kjempetrett. Føler meg trett hele dagen, orker ikke gå ut i sola engang. Håper trettheten går over snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtrøtt og trives best i sofaen for tiden.. Vil ikke stresse med spire i magen heller.. Men prøver å være god mamma for vesle jenten vår på 17mnd, så jeg sitter ikke spikret i sofaen da.. *ler* Må jo leke litt med henne..

 

Men jeg er veldig glad når hun er lagt og jeg kan slappe helt av med beina i sofaen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lat ja, gidder ingenting, spiser og sitter for det meste i ro, pleier å trene hardt minst 3 ganger i uken, nå ingen..ser jeg eser ut...:-( :-) men litt gøy og da..pga vet hvorfor jeg er lat...ser mer for meg at etter uke 12-13 tørr jeg røre meg mer..vet nå ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...