Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farger og bleker dere håret nå?? Spurte jordmor om jeg kunne bleke håret mitt hos frisøren og hun kunne ikke svare meg på det. Har ikke tenkt så mye over dette mener å ha sett mange gravid hos frisøren før :) Begynner å få seriøst med ettervekst nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har farget håret mitt 3 ganger under graviditeten. Tenkt på alle gravide frisører da :)

Skrevet

Hej:)

Jeg er frisør selv og har hatt mange gravide kunder i stolen min! Kjempe koselig det:) Har selv bare dager igjen til termin, og jeg har farget håret mitt gjennom hele svangerskapet. I tillegg har jeg jo jobbet med disse produktene vi bruker på kundene våre... Men det er jo litt viktig med god ventilasjon:) Jeg brukte alltid punktavsug når jeg jobbet. Tror du trygt kan gå til frisøren... Jeg forsøkte å finne informasjon om skader på foster når man er gravid og "søler" med alle disse stoffene, men det var ikke mye å oppdrive... Har snakket med legen min om det og, han mente det ikke var noe fare... Så jeg tror det skulle gå greit for deg å kvitte deg med etterveksten:)

Skrevet

Jada du kan trygt farge håret ditt. Har gjort det 2 ganger i graviditeten og sist gang var det faktisk en gravid frisør som gjorde det. Det var hennes 4 barn og hun hadde jobbet under alle graviditetene og farget håret selv. ingen av hennes barn hadde tatt noe skade av det og det blir brukt mildere ingredienser nå enn før i tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...