Gå til innhold

Symptomer i uke 16?

Anbefalte innlegg

Æææææ, har sånne perioder der jeg er så redd for at noe er galt... 2 uker til ultralyd enda. Er i uke 16, og alle symptomene er borte... Har enda ikke hørt hjertelyd (hos lege/jordmor)... Er sikkert ingen grunn til å stresse seg opp, men greier bare ikke roe meg ned helle. Argh! Prøver hele tiden å kjenne etter om jeg fortsatt føler meg gravid. Hvordan følte dere dere i uke 16? Symptomer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5548685-symptomer-i-uke-16/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Er selv i uke 16.

Er enda litt trøtt og småkvalm(akupunktur hjalp meg)

Ellers føler jeg meg ikke så veldig gravid lenger.

Har babywatcher så jeg har fått sett hjertelyden til nurket mitt.

Men alt er nok bra med barnet ditt. Tror vi alle får slike perioder, hvor vi blir usikre. Ta det eg ro, og slapp av. To uker går fort som bare det.

Skal selv til ul om 4 uker:)

Er neppe noe å bekymre seg over. Jeg er i uke 17 nå og kjenner ingen ting. Har ikke kjent noe heller, ikke vært kvalm. Hadde det ikke vært for at jeg var på ultralyd for 6 uker siden og så den lille og at magen sakte viser en kul, hadde jeg ikke trodd jeg var gravid. Er kansje en av de man skal kalle "heldig" som er frisk og uten symp i svangerskapet. Eller kansje jeg får det dobbelt igjen senere. Er 14 dg til jeg skal på ny ultralyd og det blir spennende.

Takk for svar, det hjelper litt. :) Har ikke vært spsielt kvalm jeg heller, og ikke har jeg dilla på noe eller avsmak for noe... Men folk er vel forskejllige. Har ikke hatt stikkinger i livmoren i det siste heller.. Men det kan kanskje gå litt i bølger? Ser jo at magen har vokst, og SFmål var som de skulle ved forrige kontroll.

Slenger meg på her for å berolige deg litt. Jeg har hele tiden vært akkurat som deg. Plutselig får jeg for meg både det ene og det andre.

I uke 16 hadde jeg ikke mye symptomer, og slik er det jo enda. ( 21+4) Men nå kan jeg iallefall kjenne spark av og til, og magen har blitt større.( fortsatt ser jeg ikke særlig gravid ut, mer oppest)

Men ellers så er jeg frisk som en fisk.

Så, jeg tror vi får svelge alle disse rare karamellene og leve med disse til tider urasjonelle tankene... Slik er det bare liksom, tror det er en del av hele Gravidpakka...

Lykke til på UL!

Hei på deg!

har det akkurat som deg jeg ;o) i går var jeg helt sikker på at noe var galt...... i dag er det bedre igjen....... har ikke masse symptomer nå, men ømheten i puppene er borte og den lille uvelheten er ogå borte, men det er vel ganske normalt vel? symptomene har jo vært der siden uke 5 el noe, og det er vel vanlig at de blir svakere etterhvert tror jeg.......?!

dette er kanskje et av symptomene våre??? ;o) at vi er litt småhysteriske og tenker en MASSE rare tanker???? ;o)

Annonse

Må bare spørre dere jeg... :)

Nå, kan dere spise akkurat hva dere vil? Orker dere og spise ute på resturant?

Blir dere plutseli kvalme?

Hvordan er formen egentlig?

Jeg er ikke kvalm, men jeg blir det om det går for lang tid mellom maten. Matlysten er ikke tilstede... Ingenting jeg er sugen på...

Og det å lage mat er et ork...

Jeg er bare 11, sniker meg inne her litt, uker men håper det blir bedre etter hvert. Håper jeg mister alle symptomene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...